וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשש מהיום שאחרי סימאונה" באתלטיקו מדריד: "נראה עייף מאוד"

הקולצ'ונרוס הסתבכו אחרי הפסד 2:0 בבילבאו, בספרד ביקרו: "גם אם יסיים רביעי, העונה הזו היא פיאסקו". אובלק "לא יודע להסביר מה קורה", וגם: המאזן ההתקפי העגום

ריאל מדריד חוגגת את אליפות ספרד ה-35 בתולדותיה/טוויטר, ריאל מדריד

אם חגיגות האליפות של היריבה העירונית ריאל מדריד לא הספיקו, אז אתלטיקו מדריד הסתבכה אמש (שבת) במאבק על הטופ 4 אחרי שהפסידה בחוץ 2:0 לאתלטיק בילבאו. אלופת ספרד היוצאת לא הבקיעה בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה, ובטיס החמישית תוכל להקטין את הפער מהמקום הרביעי לנקודה בלבד.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אתלטיקו בלי שער בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים. סוארס/רויטרס

רבים העריכו בתחילת העונה כי הסגל המרשים של אתלטיקו היה אמור להצעיד אותה לאליפות שנייה ברציפות, אך בפועל היא רחוקה 20 נקודות מריאל שחגגה. "אתלטיקו מדריד חוששת מהיום שאחרי דייגו סימאונה", נאמר בתכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו", "גם אם יסיים במקום הרביעי, וגם כאשר לוקחים בחשבון שהגיע לרבע גמר ליגת האלופות, העונה הזו של סימאונה היא פיאסקו".

המאמן הארגנטינאי אמנם מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבירת ספרד, אך פרשן התכנית אלכס סילבסטרה כלל לא בטוח שסימאונה יישאר עד תום ההסכם: "יש לי ספקות לגבי המשך דרכו של סימאונה באתלטיקו, הוא נראה מאוד עייף".

עוד בוואלה!

אנצ'לוטי: "חזרתי לחיים", פלורנטינו החמיא לבנזמה והתייחס לאמבפה

לכתבה המלאה
שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים. ANDER GILLENEA/AFP, GettyImages
לא יהיו בטופ 4? שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים/GettyImages, ANDER GILLENEA/AFP

"אני לא יודע להסביר מה קורה, זה משהו שלא קרה מאז שהגעתי לכאן", אמר השוער יאן אובלק, שסוגר כבר שמונה שנים במדריד, "לשחקנים יש תשוקה, אבל אני לא יודע למה לפעמים אנחנו לא מצליחים להביא את זה לידי ביטוי על המגרש. צריכים למצוא פתרון כי יש עוד ארבעה משחקים ואנחנו חייבים להגיע לליגת האלופות, אם לא נגיע לשם זו תהיה בעיה".

בשבוע הבא תארח אתלטיקו מדריד את האלופה הטרייה בדרבי, ובלם הקבוצה חוסה מריה חימנס רמז כי הקולצ'ונרוס לא יערכו מסדר כבוד לריאל מדריד. על מצב הקבוצה לקראת מחזורי ההכרעה אמר הבלם האורוגוואי: "אנחנו יודעים שאנו עלולים ליפול מחוץ לטופ 4, אבל אם יש משהו שמשאיר אותנו רגועים זה שאנחנו תלויים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully