וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "חזרתי לחיים", פלורנטינו החמיא לבנזמה והתייחס לאמבפה

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 10:10

ריאל מדריד חגגה אליפות. השחקנים רקדו על האוטובוס, המאמן הודה לנשיא שאמר: "כדור הזהב לבנזמה". בייל תירץ את היעדרותו מהחגיגות, אתלטיקו רומזת שלא תעשה מסדר כבוד, בברצלונה מונים את טעויות השיפוט המכריעות

ריאל מדריד חוגגת את אליפות ספרד ה-35 בתולדותיה/טוויטר, ריאל מדריד

ריאל מדריד עשתה את זה, ובסטייל: הבלאנקוס הבטיחו אמש (שבת) כצפוי זכייה באליפות 35 בתולדותיה עם 0:4 מוחץ על אספניול לעיני יציעים מלאים בברנבאו. רודריגו כיכב עם צמד, אסנסיו הוסיף ובנזמה שנכנס כמחליף התכבד בשער הרביעי ונתן חותמת על עונה פשוט חלומית מבחינתו, עונה שאמורה לזכות אותו לא רק כשחקן העונה, אלא אולי להעניק לו את תואר כדור הזהב. קרלו אנצ'לוטי, שזכה כבר בליגת האלופות עם המועדון הזה, עשה היסטוריה מבחינתו כשהשלים זכייה באליפות בחמש הליגות הבכירות. מרסלו, שענד הערב את סרט הקפטן, הוא שיאן התארים החדש של ריאל מדריד עם 24. הוא השאיר מאחור את פאקו חנטו (23) וסרחיו ראמוס (22). בנזמה שבר את שיאו האישי עם 26 שערי ליגה והוא גם השחקן הראשון של ריאל מאז כריסטיאנו רונאלדו שמבקיע יותר מ-40 שערים בכל המסגרות.

מי שלא היה חלק בחגיגה הזו היה גארת' בייל, שלא היה בכלל באצטדיון בזמן המשחק ולאחר המשחק סיפק תירוץ די קלוש בטוויטר כשצייץ: "אני כל כך מאוכזב שלא הייתי יכול להיות חלק מהחגיגות בגלל כאבי גב, אבל אני ממש גאה בקבוצה על הזכייה באליפות".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד מונף באוויר על ידי שחקניו. רויטרס
יש אליפות! אנצ'לוטי מונף אל על/רויטרס

מיד לאחר המשחק שחקני ריאל מדריד נסעו לעבר כיכר סיבלס, הכיכר המרכזית במדריד ששם הקבוצה חגגה עם לא פחות מ-150 אלף אוהדים שחיכו להם ונתנו את האות לחגיגות. מי שגנב את ההצגה היה קרלו אנצ'לוטי, מאמן מופנם בדרך כלל, ששחרר את כל המחסומים, נטל את המיקרופון ושר עם האוהדים. "אני נהנה בריאל מדריד", אמר האיטלקי, "אני לא יכול להודות מספיק לפלורנטינו פרס, כאן חזרתי לחיים".

מי שהוביל את החגיגות היה מרסלו, המגן הוותיק ושיאן התארים עם ריאל מדריד, שהודה לאוהדים ואמר: "זה עבור הקהל, לפני שנתיים זכינו באליפות ולא יכולנו לחגוג את זה. אנחנו נכנסים להיסטוריה של ריאל מדריד, זה המועדון הכי גדול בעולם. אני מודה לסרחיו ראמוס שהביא אותי לכאן".

עוד בוואלה!

בפעם ה-35 בתולדותיה: ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי 0:4 על אספניול

לכתבה המלאה
אוהדי ריאל מדריד. רויטרס
אוהדי ריאל מדריד חוגגים עם השחקנים בסיבלס/רויטרס

אנצ'לוטי שר עם האוהדים

הנשיא פלורנטינו פרס שיבח את קבוצתו על אליפות שנייה בשלוש עונות והחמיא במיוחד לכוכב הגדול של הקבוצה השנה: "כדור הזהב צריך להיות של קארים בנזמה, בין אם הוא זוכה בליגת האלופות ובין אם לא, אי אפשר לקחת ממנו את זה. אין אף אחד שלא מאמין שהוא יזכה".

פרס דיבר גם על צרפתי נוסף, קיליאן אמבפה, אותו אוהדי ריאל מדריד כבר מחכים לראות לובש לבן בברנבאו: "כשתיגמר העונה נדבר על העונה הבאה. אמבפה? אני רגוע. החולצה הלבנה נראית יפה על רוב השחקנים, אני כאן הרבה זמן ויודע שרוב השחקנים רוצים לשחק בריאל מדריד".

כדור הזהב שלו? בנזמה חוגג אליפות

בינתיים בשורות היריבות מתקשים לפרגן. הבוקר ב"ספורט" הקטלאני הכותרת בידיעה הראשית הייתה "כל החלטות השיפוט השנויות במחלוקת שהביאו למדריד את האליפות", עם ידיעה שמציינת 18 רגעים מעוררי מחלוקת שבהם לכאורה ריאל נהנתה מהחלטות שיפוט.

כמו כן, אוהדי אתלטיקו עוקבים בדאגה. כידוע, במשחק הבא ריאל פוגשת את אתלטיקו, ועל פי המסורת, היא זאת שאמורה לעשות לה "מסדר כבוד", עם שחקנים שעומדים בשני טורים ומוחאים כפיים לאלופה ומקבלים את פניה עם עלייתה למגרש, בטקס שנערך לפני המשחק. חוסה מריה חימנס, שחקן אתלטיקו, נשאל אתמול על הסוגיה ואמר: "ברכות לריאל מדריד על האליפות, אני חושב שהגיע להם לזכות, אבל אנחנו מכבדים יותר מדי את האוהדים שלנו בשביל לעשות כזה דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully