וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-35 בתולדותיה: ריאל מדריד אלופת ספרד אחרי 0:4 על אספניול

הבלאנקוס היו זקוקים לנקודה בלבד וערכו רוטציה רחבה, אך חגגו בסטייל לעיני הקהל בברנבאו והבטיחו את הזכייה. רודריגו להט (33 ו-43), אסנסיו (55) ובנזמה (81) הוסיפו

פפ גווארדיולה מגיב לפאננקה של קארים בנזמה/מתוך טוויטר

המחזור ה-34 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת), ואיתו הגיע הרגע לו חיכו בבירת ספרד. ריאל מדריד הוכתרה לאלופה בפעם ה-35 בתולדותיה אחרי שהביסה 0:4 בברנבאו את אספניול. האלופה היוצאת אתלטיקו מדריד הפסידה 2:0 לאתלטיק בילבאו, סביליה פתחה את המחזור בערב שישי עם 1:1 מול קאדיס.

רודריגו, שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
הלבנים שוב אלופים. רודריגו חוגג/רויטרס

ריאל מדריד - אספניול 0:4

ריאל מדריד ידעה שהיא זקוקה לנקודה בלבד כדי להבטיח את החזרת התואר אחרי שנתיים, ערכה בכל זאת רוטציה רחבה לקראת הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, אך חגגה לעיני הקהל המאושר בברנבאו את התואר ה-35 בתולדותיה. אחרי שהפסידה 2:1 לאספניול מוקדם יותר העונה, ריאל החלה במסע הנקמה אחרי שרודריגו הבקיע צמד (33 ו-43) במחצית הראשונה. מרקו אסנסיו קבע 0:3 בדקה ה-55 מול הקבוצה אליה הושאל בתחילת דרכו, ואת החגיגה חתם קארים בנזמה, שכלל לא היה אמור לשחק במפגש הזה, עם כיבוש בדקה ה-81. כעת במדריד יתמקדו במשימה האירופית וינסו להפוך את התוצאה אחרי שהפסידו 4:3 למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות.

שני אנשים שעשו היסטוריה עם הזכייה בתואר הם קרלו אנצ'לוטי ומרסלו. האיטלקי הפך למאמן הראשון שזוכה באליפות בכל חמש הליגות הגדולות, בעוד המגן השמאלי הוותיק, שעשוי להיפרד עם סיום חוזהו בתום העונה, הפך לשיאן התארים בהיסטוריה של ריאל מדריד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
אורח מיוחד. נדאל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מהלך המשחק

הטניסאי רפאל נדאל, שידוע כאוהד הקבוצה, זכה למחווה אחרי שהפך לראשון שזוכה ב-21 תארי גרנד סלאם ובעט את בעיטת הפתיחה על כר הדשא בברנבאו.

דקה 12: דני סבאיוס קיבל את הכדור ברחבה והגביה לקאסמירו. הברזילאי נגח לעבר הפינה הרחוקה, שם המתין מריאנו שנגח ממרחק אפסי לקורה.

דקה 22: מריאנו הגיע להזדמנות נוספת אחרי הגבהה של לוקה מודריץ', אך נגח מחוץ למסגרת.

שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
חגיגה בלבן. שחקני ריאל מדריד/רויטרס

דקה 33: גול! מרסלו העביר לרודריגו, שכדרר בתוך הרחבה ובעט נהדר לפינה הרחוקה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 43: גול! מריאנו הפעיל לחץ על יאנחל הררה, קשר אספניול איבד את הכדור על סף הרחבה ורודריגו גלגל לפינה הקרובה של דייגו לופס. 0:2 לריאל מדריד.


דקה 47: כדור חופשי מסוכן של ראול דה תומאס חמק ליד הקורה של טיבו קורטואה.

דקה 55: גול! אדוארדו קמאבינגה העביר למרקו אסנסיו, שהקפיץ מעל דייגו לופס וקבע 0:3 לריאל מדריד.

מרקו אסנסיו, שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
הצטרף למסיבה. אסנסיו/רויטרס

דקה 71: קארים בנזמה, שנכנס כמחליף, סידר בישול לאיסקו שגם כן עלה מהספסל, אך נבדל במהלך הוביל לפסילת השער הרביעי של האלופה שבדרך.

דקה 81: גול! ויניסיוס העביר מסירת רוחב לבנזמה, שבעט לרשת וקבע 0:4 לריאל מדריד.

שחקני אלאבס חוגגים. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
ניצחון קריטי בתחתית. שחקני אלאבס חוגגים/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אלאבס - ויאריאל 1:2

הצוללת הצהובה ניצלה את משחק הליגה בין צמד המפגשים מול ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות כדי להעניק מנוחה למרבית שחקני ההרכב הראשון, ושילמה על כך בהפסד שחיסל את הסיכוי הקטן שעוד היה לה להגיע לטופ 4.

המארחת, שנמצאת מתחת לקו האדום ונואשת לנקודות, עלתה ליתרון מהיר בזכות שער של הקפטן ויקטור לגווארדיה כבר בדקה הרביעית. גונסאלו אסקלנטה הכפיל את התוצאה בדקה ה-31 וסמואל צ'וקווזה, גיבור הגומלין מול באיירן מינכן ברבע גמר האלופות, צימק בדקה ה-47. הקבוצה של חוליו ולאסקס רושמת ניצחון בית שני ברציפות, ואמנם היא עדיין לא בחוף המבטחים, אך שלוש הנקודות החשובות הללו עשויות להתברר כהבדל בין הישרדות לירידה בסיום העונה.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הכרטיס לליגת האלופות בסכנה? לואיס סוארס/רויטרס

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 2:0

האלופה היוצאת עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון וריאל בטיס תוכל לצמק את הפער ממנה לנקודה אחת בלבד ולסכן את הכרטיס של בליגת האלופות לעונה הבאה. מריו הרמוסו ספג כרטיס צהוב בדקה הראשונה וכבש שער עצמי כבר בשמינית. איניאקי וויליאמס הוסיף עוד אחד מהנקודה הלבנה בדקה ה-56 וסידר שלוש נקודות למארחת.

שחקן קאדיס לוקאס פרס חוגג שער נגד סביליה. CRISTINA QUICLER/AFP, GettyImages
לא מתכוון לוותר לברצלונה על המקום השני. ראקיטיץ'/GettyImages, CRISTINA QUICLER/AFP

סביליה - קאדיס 1:1

הקבוצה של ז'ולן לופטגי ממשיכה לקרטע, ולמזלה חמשת המשחקים שנותרו לבטיס עד תום העונה לא יספיקו כדי לעקוף את היריבה העירונית, אחרת היכולת הנוכחית הייתה צריכה להדאיג את סביליה מאובדן המקום ברביעייה הראשונה. הערב, נגד המדורגת 17 בטבלה, יוסף אן-נסרי העלה את האנדלוסים ליתרון בדקה השביעית, אבל לוקאס פרס דאג להוציא נקודה לזכות הצהובים כשהשווה בדקה ה-66. עם זאת, הפער של קאדיס מגרנאדה שמדורגת מתחת לקו האדום, עומד על שתי נקודות בלבד.

seperator

משחקים נוספים

ולנסיה - לבנטה 1:1
לוולנסיה: הוגו דורו (27), ללבנטה: אוסקר דוארטה (81)

משחקי יום שבת:

אלצ'ה - אוסאסונה
גרנאדה - סלטה ויגו
ראיו וייקאנו - ריאל סוסיאדד
ברצלונה - מאיורקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully