וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טוד בולי ירכוש את צ'לסי תמורת 3.5 מיליארד ליש"ט

ב"טלגרף" נטען כי איש העסקים האמריקאי, אחד מבעלי לוס אנג'לס דודג'רס מה-MLB, זכה במרוץ ויהפוך לבעלים של הבלוז

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:1/ספורט1

איש העסקים האמריקאי טוד בולי זכה במרוץ לרכישת צ'לסי ויהפוך לבעלים של המועדון הלונדוני במקומו של רומן אברמוביץ', כך דווח הערב (שישי) ב"טלגרף" הבריטי. בולי, מנכ"ל חברת האחזקות "אלדרידג' תעשיות" שמחזיק בבעלות חלקית על קבוצת הבייסבול לוס אנג'לס דודג'רס, מליגת ה-MLB, הציע שלושה מיליארד ליש"ט וחצי והוא זה שעל פי המסתמן נבחר על ידי קבוצת ריין, המפקחת על תהליך המכירה של צ'לסי יחד עם אברמוביץ' עצמו ועם השלטון הבריטי, למרות שבתקשורת המקומית נטען מוקדם יותר היום כי סר ג'ים ראטקליף, הבריטי העשיר ביותר בעולם, הגיש "הצעה של הרגע האחרון" בגובה 4.25 מיליארד ליש"ט.

באנגליה טוענים כי הפיכתו הרשמית של בולי לבעלים צפויה לקרות במהלך החודש הקרוב. בולי כבר ניסה לרכוש את צ'לסי לפני כארבע שנים, וכעת הוא ככל הנראה יקבל את מבוקשו. לאמריקאי יחכו לא מעט אתגרים ניהוליים מיד עם כניסתו לתפקיד הבעלים, שכן מספר שחקנים בכירים בצ'לסי עשויים לעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב, ביניהם אנדראס כריסטנסן, ססאר אספיליקואטה וטימו ורנר, כאשר לגבי אנטוניו רודיגר כבר הצהיר המאמן תומאס טוכל שהבלם יעבור לקבוצה חדשה.

טוד בולי עם ראשי לוס אנג'לס דודג'רס ב-2013. Stephen Dunn, GettyImages
טוד בולי (מימין) עם ראשי לוס אנג'לס דודג'רס ב-2013/GettyImages, Stephen Dunn

מלבד ראטקליף התמודדו עם בולי לא מעט אנשי עסקים אחרים, ובשלב מסוים אף נטען כי בלם העבר של נבחרת ישראל, טל בן חיים, היה מעורב במגעים כנציגו של מיליארדר מהמפרץ. לפי הדיווח הערב, בצ'לסי כבר הודיעו לסטיבן פאגליוקה, הבעלים של בוסטון סלטיקס מה-NBA ואטאלנטה מהסרייה א', וגם לקבוצת הרכישה בהובלתו של סר מרטין ברוטון, לשעבר בעלי ליברפול ומנכ"ל "בריטיש איירווייז", כי הוחלט לבחור בטוד בולי על פניהם.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully