וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים מתווך עבור מיליארדר שמעוניין לרכוש את צ'לסי"

עודכן לאחרונה: 18.3.2022 / 20:29

על פי דיווח באנגליה, בלם העבר של נבחרת ישראל, שערך 13 הופעות כשחקן במדי הבלוז, מלווה "איש עסקים מסתורי מהמפרץ" שהגיש הצעה של 2 מיליארד ליש"ט עבור המועדון הלונדוני, והבטיח להשקיע עוד חצי מיליארד בהמשך

מסיבת העיתונאים לפרישת טל בן חיים/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

דיווח מרעיש ביותר פורסם הערב (שישי) באנגליה: טל בן חיים, בלם העבר של נבחרת ישראל, משמש כמתווך עבור איש עסקים מהמפרץ שמעוניין לרכוש את צ'לסי, בה בן חיים שיחק במהלך הקריירה. על פי הפרסום ב"TalkSport", בן חיים מייצג את המיליארדר "המסתורי" במגעים עם המועדון הלונדוני, והרוכש הפוטנציאלי כבר הגיש הצעה בגובה 2 מיליארד ליש"ט, עם הבטחה להשקעה של עוד חצי מיליארד בהמשך.

צ'לסי קבעה להיום את הדדליין להגשת הצעות לרכישת המועדון מהבעלים הנוכחי רומן אברמוביץ', שנאלץ למכור בשל הסנקציות שהוטלו נגדו בבריטניה בעקבות קשריו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שהוביל פלישה של צבאו לאוקראינה. במהלך השבוע האחרון דווח על לא מעט מועמדים שונים לרכוש את אלופת אירופה, כשגם הצעות אחרות כללו נציגות של שחקני עבר במועדון, וכעת עלה במפתיע שמו של הישראלי.

ז'וזה מוריניו עם טל בן חיים, צ'לסי, 2007. רויטרס
בן חיים עם מוריניו בהצגתו כשחקן צ'לסי ב-2007/רויטרס

בן חיים בן ה-39, שהודיע בקיץ האחרון על פרישה מכדורגל, לבש את מדיה של צ'לסי בעונת 2007/08 וערך 13 הופעות בפרמיירליג. בנוסף הוא שיחק בשבע קבוצות אחרות באנגליה, כך שעבור המקומיים הוא אינו נחשב לאנונימי כלל. עם פרישתו בן חיים הצטרף לצוות של וילי רוטנשטיינר כמאמן הגנה בנבחרת ישראל, אולם לאחרונה החליט לצאת לדרך חדשה והודיע כי הפך לסוכן שחקנים. כעת, הוא עשוי להיות מעורב בעסקת ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully