וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובאנוביץ' חזר להתאמן ועשוי לפתוח, סכנין החסרה תעלה עם שלושה בלמים

29.4.2022 / 8:05

החלוץ הסרבי שסוחב מפציעה קלה מהדרבי ינסה לסיים את האימון המסכם לקראת משחק החוץ בדוחא (שבת, 20:15, ספורט4). סילבס "עם חצי הרכב"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

בני סכנין

חיים סילבס ייאלץ להסתדר עם סגל חסר במיוחד. מארון גנטוס, גד עמוס ועומרי בן הרוש הפצועיים וכך גם גם איהאב גנאים ובירם כיאל המורחקים. בשל החיסורים, סילבס צפוי לשנות למערך של שלושה בלמים כאשר מרואן קבהא יישאר בעמדת הבלם. מי שיפתח בקישור הוא גבי ג'ורי, וגם מופלאח שלאעטה צפוי לפתוח. "יהיה קשה מאוד כי אנחנו מגיעים עם חצי הרכב, אבל אנחנו לא מוותרים על אף משחק ויש הרבה שחקנים טובים כדי שנמשיך לצבור נקודות במאבק על המקום הרביעי", אמרו במועדון.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, פביאן ספורקסלדה, מרואן קבהא, יזן נאסר, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, רועי שוקרני, גבי ג'ורי, מופלאח שלאעטה, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

חיים סילבס מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
זמן לאלתורים. סילבס/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב

ג'ורג'ה יובאנוביץ' הצליח להשלים אתמול את אימון מכבי תל אביב ואם לא יתלונן הבוקר על הפציעה הקלה שהייתה לו אחרי הדרבי ויצליח לסיים את האימון המסכם, הוא יהיה בסגל מכבי תל אביב למשחק מחר מול בני סכנין ואולי אף יפתח בהתקפה לצידו של סטיפה פריצה. מי ששוב ייעדר הוא דן ביטון שעדיין סובל מכאבים בקרסול ולא מצליח להיכנס לכשירות מלאה. גם מתן בלטקסה יחמיץ את המשחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. המאמן מלאדן קרסטאיץ' מאיץ בשחקנים לסיים את העונה כמו שמצופה ממכבי תל אביב ולא להוריד את הרגל מהגז אפילו שסיכויי האליפות אבדו מזמן.

ההתלבטות של קרסטאיץ' למחר היא אם להמשיך באותו הרכב שפתח בדרבי או להחזיר ל-11 את גבי קניקובסקי.

הרכב משוער: דניאל פרץ, שחר פיבן, ז'וזואה סה, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', סטיפה פריצה.

עוד בוואלה

בורוסיה דורטמונד בדקה אפשרות לשחק מול הפועל תל אביב, ונדחתה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול איאד אבו עביד, הפועל באר שבע. דני מרון
יהיה כשיר? יובאנוביץ'/דני מרון

טריוויה

* בני סכנין קטעה במחזור הפתיחה רצף של 17 מפגשים בהם לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב, בסיבוב השני סיימה איתה ב-1:1 ובתחילת הפלייאוף נפרדו השתיים ב-0:0. היא היחידה פרט למכבי נתניה שלא הפסידה העונה לצהובים בליגה.

* בני סכנין נותרה הקבוצה היחידה שטרם ניצחה בפלייאוף העליון (שלוש נקודות מ-15) אבל בבית סופרת חמישה משחקים ללא הפסד (11 נקודות מתוך 15 אפשריות).

* ה-0:5 על הפועל תל אביב ביום שני היה ניצחון הליגה הכי גבוה של מכבי תל אביב מאז החמישייה הקודמת בדרבי, בספטמבר 2016. אז, אגב, היו לה שני הפסדים לאחר מכן (למכבי חיפה והפועל באר שבע).

* המאזן הכי גרוע של חיים סילבס כמאמן הוא מול מכבי תל אביב: הוא הפסיד ב-15 מ-19 המפגשים וניצח רק פעם אחת - 1:2 בבלומפילד עם הפועל רעננה בספטמבר 2015.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: דוחא
קהל: 2470

משחקי המחזור ה-32 בפלייאוף העליון וה-31 בתחתון:

שבת, 18:30: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט3)
שבת, 18:30: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 18:30: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
שבת, 20:15: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully