וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגו אותי פעמיים בארבעה חודשים, כנראה שאני יכול לקום לתחייה"

סערת דיווחים סותרים: עיתונאי בכיר באיטליה טען כי מינו ראיולה מת בגיל 54, אך מיד צצו הכחשות ואז סוכן העל שם קץ לשמועות. ה"שקרן" התנצל והסביר את הטעות הפטאלית

סערת דיווחים סותרים בכדורגל העולמי: העיתונאי האיטלקי בכיר טנקרדי פאלמיירי דיווח היום (חמישי) כי סוכן העל מינו ראיולה, מהדמויות החזקות והמשפיעות בכדורגל העולמי, הלך לעולמו בגיל 54 לאחר שנכנע למחלה קשה. אלא שפחות משעה לאחר מכן החל מבול של פרסומים בהם נטען כי מדובר בפייק ניוז וראיולה עדיין בחיים, ואז הגיע ציוץ בחשבון הטוויטר של ראיולה, ששם קץ לשמועות על לכתו.

לפני כשלושה חודשים ראיולה אושפז במצב קשה עקב מחלת ריאות ונאבק על חייו. היום, בהמשך לדיווחים על מותו לכאורה, יד ימינו של הסוכן, חוסה פורטס רודריגס מסר לכלי התקשורת הודעת הכחשה: "השמועות לא נכונות. הוא במצב לא טוב, אבל עדיין לא מת", אמר. זמן קצר לאחר מכן, ראיולה (או נציג מטעמו בכל אופן) עשה סדר והעביר מסר ברשת החברתית. "מצבי הבריאותי לכל התוהים: עצבני שהרגו אותי פעם שנייה בארבעה חודשים. כנראה שאני גם מסוגל לקום לתחייה", צייץ האיטלקי.

בין הכדורגלנים המיוצגים על ידי ראיולה ניתן למצוא את ארלינג הולאנד, זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה, מתייס דה ליכט, ג'אנלואיג'י דונארומה ומרקו וראטי.

פאלמיירי מחק בסופו של דבר את הציוץ בו טען כי ראיולה מת, הוסיף מסר מרופאו של הסוכן שעדכן כי "מינו במצב קריטי והוא נלחם על חייו", ואז התפנה להסביר את הטעות הפטאלית: "מחקתי את הציוץ על ראיולה. זו לא הייתה ספקולציה או 'דחף לפרסם ראשון'. בחיים לא הייתי פועל מתוך מטרה כזו בנושא מסוג זה. החדשות נחשפו על ידי 'TgLa7', רשת הטלוויזיה בעלת הרייטינג הכי גבוה באיטליה, ואושרו על ידי כל כלי התקשורת הגדולים באיטליה. אבל גם אני טעיתי, ועל כך אני מתוסכל ומתנצל. החלטתי להשעות את עצמי מהטוויטר לשבוע הקרוב. שוב, לא אני זה שחשף את נושא ראיולה. ציוצים בענייני עבודה ימשיכו לעלות כאן מטעמי התחייבויות, אבל לא אצייץ כאן שום דבר בשמי בשבוע הקרוב".

ראיולה בן ה-54, יליד איטליה שגדל בהולנד, ניסה בצעירותו לפתח קריירה של כדורגלן, אולם כבר בגיל 18 החליט לעצור את הקריירה לטובת משרה ניהולית בקבוצה הצעירה של הארלם ההולנדית. כך הוא החל ליצור קשרים ומערכות יחסים שסייעו לו עם השנים להפוך לאחד הסוכנים המובילים בעולם. ב-2016 הוא היה אחראי לעסקה היקרה ביותר בעולם הכדורגל נכון לאותם ימים, כשפול פוגבה נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 105 מיליון יורו - עסקה שבמסגרתה נטען שראיולה הכניס לכיסו 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully