וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגולדן סטייט התמוגגו מהאקס פקטור: "זה היה הערב של גארי פייטון II"

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 9:03

בנו של כוכב העבר קלע שלשות קלאץ' והצטיין בהגנה בניצחון על דנבר, קרי: "זה ב-DNA שלו". גרין: "הוא שינה את המשחק עבורנו". וגם: פרגונים ליוקיץ'

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס ונבחרת ישראל, במסיבת עיתונאים/צילום: יותם רונן. עריכה: ליר שפיגל

פלייאוף 2022 מתחיל להתבהר: מילווקי וגולדן סטייט עלו הבוקר (חמישי) לחצאי הגמר האזוריים. האלופה הביסה שוב את שיקגו וטיילה ל-1:4 בדרך למפגש עם בוסטון החזקה בעוד שגולדן סטייט חזרה מפיגור לניצחון 98:102 והשלימה גם היא 1:4 על יוקיץ' ודנבר ותמתין ליריבה שלה מהסדרה בין ממפיס למינסוטה.

סטף קרי גולדן סטייט מול ניקולה יוקיץ' דנבר. רויטרס
שניהם הצטיינו, רק אחד עלה. קרי ויוקיץ'/רויטרס

סטף קרי וחבריו לא הציגו יכולת גדולה הלילה, אבל נהנו מהגנה מצוינת של שחקני המשנה והתעלות של סטף קרי שהוביל עם 30 נקודות ב-38 דקות, כולל כמה סלים חשובים מאוד ברבע הרביעי שאותו ניצחה גולדן סטייט 20:32 והפכה את הקערה. דריימונד גרין, שסיים את המשחק הזה עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים, פרגן לשחקני המשנה ובראשם גארי פייטון השני שקלע 15 נקודות מהספסל: "הוא שינה את המשחק עבורנו. הוא היה מדהים בהגנה ובהתקפה. הוא קלע זריקות גדולות והוא היה בכל מקום. זו הסיבה שהוא הפך לחלק מהרוטציה, הוא מגן מדהים ושחקן מדהים שרק ישתפר".

הניצחון הזה של גולדן סטייט הדיח גם את ניקולה יוקיץ' המופלא, ששוב הצטיין עם 30 נקודות ו-19 ריבאונדים, אבל ה-MVP של העונה הקודמת וכנראה העונה החולפת יראה את המשך הפלייאוף מהבית. גרין פרגן ליוקיץ' כשאמר: "הם הלכו עליו וידענו את זה. הוא שחקן פשוט מדהים, יש סיבה שהוא MVP. מדהים לשחק נגדו, היה לי כבוד לשמור עליו, זה שיפר גם אותי".

עוד בוואלה!

מילווקי הביסה את שיקגו ועלתה, גולדן סטייט הדיחה את דנבר

לכתבה המלאה
גארי פייטון ג'וניור גולדן סטייט. רויטרס
האקס פקטור. גארי פייטון ג'וניור/רויטרס

כאמור, האקס פקטור של המשחק הזה היה גארי פייטון השני, שקבר שלשה קריטית שהפכה את הקערה והעניקה לגולדן סטייט יתרון ראשון ברבע הרביעי וגם עשה עבודת הגנה נהדרת. פייטון נשאר לאחר המשחק על מה הוא דיבר עם אביו המפורסם, כוכב סיאטל בעבר, ואמר: "הוא כועס עליי מאז התיכון בגלל שאני מוסר יותר מדי. אבל יש מסביבי שחקנים כמו תומפסון, קרי, וויגינס ואחרים ואני רק רוצה לסדר להם זריקות טובות. הוא יתגבר".

גם קליי תומפסון פרגן לפייטון כשאמר: "אני כל כך שמח בשביל גארי. הוא קלע זריקות גדולות. הוא הראה את כל הארסנל שלו, הוא ספורטאי גדול. בפלייאוף צריך להתעלות וזה היה הערב של גארי". מי שלא פסח על הפרגונים לפייטון היה סטף קרי שהוסיף: "הוא תפר שתי שלשות קלאץ' וכשמוסיפים לזה את ההגנה המדהימה שלו והמהירות, זה יתרון גדול. זה ב-DNA שלו. הוא נראה בשל למעמדים הגדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully