וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי הביסה את שיקגו ועלתה, גולדן סטייט הדיחה את דנבר

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 9:15

פלייאוף ה-NBA: אנטטוקומפו קלע 33 נקודות לאלופה, שהשלימה 1:4 קליל ותפגוש את בוסטון. קרי (30) סחף ל-98:102 על יוקיץ' ודנבר

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס ונבחרת ישראל, במסיבת עיתונאים/צילום: יותם רונן. עריכה: ליר שפיגל

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף ה-NBA. מילווקי הביסה כצפוי את שיקגו ותפגוש בשלב הבא את בוסטון החזקה. גולדן סטייט ניצחה במשחק קשה את דנבר והשלימה גם היא 1:4.


משחקי הלילה:

גולדן סטייט - דנבר 98:102 (גולדן סטייט ניצחה את הסדרה 1:4)
מילווקי - שיקגו 100:116 (מילווקי ניצחה את הסדרה 1:4)

סטפן קרי גולדן סטייט מול ג'ף גרין דנבר. רויטרס
נראה אותו בחצי הגמר. קרי/רויטרס

גולדן סטייט - דנבר 98:102 (גולדן סטייט ניצחה את הסדרה 1:4)

אחרי ההפסד במשחק הקודם בקולורדו, גולדן סטייט חזרה לביתה כדי לסגור את הסדרה והיא עשתה זאת עם הרבה אופי במשחק שבו היא פתחה את הרבע הרביעי בפיגור של שמונה נקודות. אלא שסל מהיר של תומפסון ושלשה של פורטר בפתיחת הרבע החזירה את הווריירס למשחק מהר מאוד ובמאני טיים היה זה סטף קרי שלקח אחריות. סל קריטי של סטף 3:31 דקות לסיום קבע 86:90 למארחים. יוקיץ' הנפלא עוד קבע שוויון אחרון עם שני סלים רצופים, אבל אז גולדן סטייט עשתה מיני ריצה של 2:7 וקרי הבטיח את הניצחון עם חמש נקודות רצופות.

קרי סיים את המשחק הזה עם 30 נקודות (5 מ-11 מחוץ לקשת), חילק 5 אסיסטים אבל גם רשם 5 איבודים. קליי תומפסון נעצר על 15 (1 מ-6 מחוץ לקשת) וג'ורדן פול הוסיף רק 8, אבל גארי פייטון השני היה טוב עם 15 מהספסל, כולל שתי שלשות קלאץ'. מנגד, ניקולה יוקיץ' ה-MVP עשה את שלו עם 30 נקודות, 19 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל שוב לא קיבל מספיק סיוע למרות 19 נקודות של דמרקוס קאזינס שתרם 19 מהספסל. גולדן סטייט תחכה כעת למנצחת בסדרה המקבילה בין ממפיס למינסוטה.

עוד בוואלה!

דוק ריברס נאבק בשדים והכישלונות מה-3:1: "ספרו את הסיפור המלא"

לכתבה המלאה
יאניס אנטטוקומפו מילווקי. רויטרס
ייקח שוב את מילווקי עד התואר? יאניס אנטטוקומפו/רויטרס

מילווקי - שיקגו 100:116 (מילווקי ניצחה את הסדרה 1:4)

האלופה ממשיכה כצפוי במסע ההגנה על התואר שלה עם עוד ניצחון קליל על הבולס, שלא יכולים להיות מרוצים מאיך שהם נראו בפלייאוף הזה ובכלל בעונה הזו למרות סגל די מרשים, גם בלי לונזו בול הפצוע. יאניס אנטטוקומפו קלע 33 נקודות והוריד 9 ריבאונדים לבאקס, שהתפוצצו עם 18:35 כבר ברבע הראשון ולא הביטו לאחור. מילווקי ניצחה את שלושת המשחקים האחרונים בסדרה בהפרש של 2.3 נקודות בממוצע למרות חסרונו של מידלטון שנפצע במשחק השני, וכעת מצפה לה משוכה גבוהה בהרבה בדמותה של בוסטון, שטיטאה את ברוקלין החזקה בסדרה שלה וזכתה למנוחה ארוכה. בובי פורטיס הוסיף 14 נקודות והוריד לא פחות מ-17 ריבאונדים עבור מילווקי, שקיבלה גם ארבע חטיפות מווסלי מתיוז שהצטיין בהגנה. פטריק וויליאמס קלע 23 לשיקגו, שקיבלה רק 11 נקודות מדרוזן ב-43 דקות וחסרה את זאק לאבין שנכנס לפרוטוקול קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully