וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס נאבק בשדים והכישלונות מה-3:1: "ספרו את הסיפור המלא"

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 22:56

מאמן פילדלפיה, היחיד שהפסיד שלוש פעמים סדרות שבהן הוליך 1:3, מנסה להגן על המורשת שלו בפני העיתונאים, בעוד נאום מפוקפק: "לפעמים זה פשוט קורה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.4/ספורט1

פילדלפיה חוששת שהיא עלולה להפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של ה-NBA שמאבדת יתרון של שלושה משחקים, אחרי שכבר הוליכה 0:3 על טורונטו וראתה את הרפטורס מצמקים ל-3:2, וכופים משחק שישי בטורונטו. מה שמדאיג את הסיקסרס זה לא רק הדעיכה של ג'יימס הארדן בפלייאוף הנוכחי והפציעה של ג'ואך אמביד, אלא דווקא ההילה סביב מאמן הקבוצה דוק ריברס.

כידוע, ריברס הוא המאמן היחיד שהפסיד יותר מפעם אחת סדרת פלייאוף שבה הוביל 1:3. זה קרה לו למעשה שלוש פעמים, ומאחר שבימים האחרונים בתקשורת האמריקאית דשים בזה שוב ושוב, הוא נדרש להגן על עצמו ועל המורשת שלו.

דוק ריברס מאמן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
למה תמיד אני? ריברס/GettyImages

"הייתי רוצה שכולכם תספרו את הסיפור במלואו, אוקיי?", אמר ריברס לעיתונאים, "אורלנדו שאימנתי ב-2003 דורגה שמינית. אף אחד לא נותן לי קרדיט על זה, שהובלנו על דטרויט, שבסוף זכתה בתואר. זו הייתה קבוצה במקום השמיני. אני רוצה שתחזרו ותראו את הסגל שהיה לה. אני דורש מכם, לכו תראו את הסגל שלה. ואז תגידו, 'איזו עבודת אימון אדירה'. באמת.

"הקבוצה של הקליפרס שהפסדנו איתה 3:1, כריס פול לא שיחק בשני המשחקים הראשונים, ושיחק על רגל אחת. ולא היה לנו יתרון ביתיות. והסדרה האחרונה, שהקליפרס הפסידו לדנבר ב-2020 - מבחינתי את זאת באמת פישלנו. זאת עליי. פישלנו שם. וזה היה בבועה. והכל יכול לקרות בבועה. אין שם יתרון ביתיות. משחק 7 יכול היה להיות בלוס אנג'לס.... הדברים האלה קורים. בחלק מהם... אני צריך לעשות עבודה יותר טובה. אבל בחלק מהם, יש נסיבות. אז במשחק הזה, בואו ננצח בו, ולא נצטרך לדבר על זה".

עוד בוואלה!

לחץ בפילדלפיה: אמביד דורש יותר תרומה מהארדן

לכתבה המלאה

כידוע, גם עם פילדלפיה ריברס רשם כמה רגעי מבוכה. בשנה שעברה הסיקסרס איבדו יתרון 26 נקודות והפסידו את משחק 5 מול אטלנטה, ובמשחק השביעי הפסידו, כולל רגע בלתי נשכח שבו בן סימונס נמנע מהטבעה קלה מתחת לסל בדקות הסיום, במהלך שסלל את דרכו החוצה.

הסיקסרס שלטו בשני המשחקים הראשונים בסדרה, לקחו את המשחק השלישי עם סל ניצחון ענק של ג'ואל אמביד, אבל במשחקים 4 ו-5 טורונטו כבר התחילה לשלוט. "כשאתה מוביל 0:3, במיוחד 0:3, קבוצות מרגישות אחרת", טוען ריברס, "הרבה קבוצות לא מנצחות במשחקים האלה. השנה רק הסלטיקס הצליחו. השאר הפסידו. כמאמן, אתה שונא את זה. אתה מרגיש, בואו פשוט נטפל בעניינים שלנו. אני חושב שעכשיו שתי הקבוצות יגיעו דרוכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully