וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה חבר זה? צפו בחלוץ שקלקל לשוער שלו שער נדיר

שחקנה של דפורטיבו טאצ'ירה היה בדרך לכבוש בצורה שלא רואים בכל יום, אבל חברו לקבוצה הרס לו. מה שקרה מיד אחר כך - זה כבר עניין של קארמה

שחקן דפורטיבו טאצ'ירה גונב שער מהשוער שלו/ספורט1

דפורטיבו טאצ'ירה הוונצואלית השיגה ניצחון חוץ חשוב נגד אינדפנדיינטה פטרולרו הבוליביאנית בלילה שבין שלישי לרביעי, במשחק שנגמר בתוצאה 1:2 במסגרת גביע ליברטדורס, ובאותו משחק התרחש רגע ביזארי ומצחיק במיוחד (תלוי את מי שואלים, בעצם), בו חלוץ טאצ'ירה מנע מחברו לקבוצה לכבוש שער שלא רואים בכל יום.

כריסטופר וארלה שיגר בעיטת שוער ארוכה, הכדור קפץ פעמיים ואחרי ששוערה של פטרולרו פספס אותו, המהלך עמד להסתיים בכיבוש נדיר של וארלה - משער לשער. אלא שממש לפני שהכדור חצה את הקו, החלוץ אנתוני אוריבה נגע בו, במעשה אגואיסטי למדי, והשופט העניק את השער לו בסופו של דבר.

צפו במהלך האגואיסטי של השנה

אז אמנם לזכותו של וארלה נרשם בישול, שזו בפני עצמה פעולה לא שכיחה במיוחד עבור שוער, אבל לא רק שחברו לקבוצה מנע ממנו לכבוש ממגרש שלם - הוא גם גזל ממנו את השער הראשון שלו בקריירה! ועל זה נאמר - עם חברים לקבוצה כאלה, מי צריך יריבים? אגב, מידה לא מבוטלת של קארמה "חזרה כמו בומרנג" לטאצ'ירה, שספגה שער שוויון בדיוק דקה לאחר מכן. עם זאת, כאמור, היא יצאה עם הניצחון בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully