וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג גברה על ריינג'רס, פרנקפורט ניצחה בחוץ את ווסטהאם

חצי גמר הליגה האירופית: קנאוף פתח (1), אנטוניו השווה (21), אך קמאדה העניק לחבורה של גלאזנר 1:2 לקראת הגומלין. אנחליניו העניק לשוורים 0:1 על ריינג'רס

תקציר ניצחונה של איינטרכט פרנקפורט 1:2 על ווסטהאם בחצי גמר הליגה האירופית/ספורט1

שלב חצי גמר הליגה האירופית יצא הערב (חמישי) לדרך. פרנקפורט שמרה על מאזן חוץ מושלם בשלב הנוקאאוט כשגברה 1:2 על ווסטהאם במפגש הראשון מבין שניים. ר.ב לייפציג הרבתה להחמיץ אך בסופו של דבר הצליחה לנצח 0:1 את ריינג'רס.

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים עם האוהדים. Justin Setterfield, GettyImages
פרנקפורט עם מאזן חוץ מושלם בשלב הנוקאאוט. קמאדה חוגג עם חבריו אל מול האוהדים המשולהבים של האורחת/GettyImages, Justin Setterfield

ווסטהאם - איינטרכט פרנקפורט 2:1

הפטישים עם הפסד שלישי בחמשת משחקיהם האחרונים, והם ייצאו למשחק הגומלין בגרמניה כשהם חייבים לנצח בשער כדי להשתוות ליריבה ובשני שערים ומעלה כדי לעלות לגמר. הגרמנים חגגו 52 שניות בלבד מהפתיחה כאשר רפאל בורה הקפיץ כדור חכם ואנסגר קנאוף התגנב מאחורי כולם כדי לנגוח את שער היתרון של פרנקפורט.

המארחת השוותה 20 דקות לאחר מכן משער של מיקייל אנטוניו, אך הגרמנים שבו להוביל כאשר דאיצ'י קמאדה דחק מקרוב ורץ לחגוג עם 3,000 אוהדי האורחת. קמאדה כמעט השלים צמד, אך נעצר בקורה והחבורה של אוליבר גלאזנר נותרה מושלמת במשחקי החוץ בשלבי הנוקאאוט של הליגה האירופית.


דקה 1: גול! 0:1 לפרנקפורט. 52 שניות בלבד מהפתיחה מצא רפאל בורה בהגבהה חכמה את אנסגר קנאוף התגנב מאחורי ההגנה ונגח פנימה את הראשון של האורחת.

דקה 21: גול! ווסטהאם השוותה ל-1:1. קורט זומה הגביה כדור לפינה הרחוקה ומיקייל אנטוניו שלח רגל ודחק מקרוב את שער השוויון של הפטישים.

דקה 49: תומאס סוצ'ק בעט מהאוויר ממצב קורץ, אך הכדור שלו פספס את המסגרת.

דקה 54: גול! 1:2 לפרנקפורט. ג'יבריל סו סחט הדיפה מאלפונס אראולה בשער המארחת, אך דאיצ'י קמאדה היה שם כדי לדחוק מקרוב ולהחזיר את היתרון לגרמנים.

דקה 68: סעיד בנרחמה כמעט השווה בבעיטה נהדרת, אך הכדור שלו שפשף את הקורה ויצא החוצה.

דקה 79: דאיצ'י קמאדה כמעט השלים צמד לאחר שבעיטה שלו פגעה בקרייג דוסון מווסטהאם, אך נעצרה רק בקורה.

דקה 90+2: ג'רוד בואן עם מספרת אדירה כמעט השווה בשער ענק, אך הבעיטה שלו נעצרה במשקוף.

עוד בוואלה!

ליאל עבדה מועמד לתואר השחקן הצעיר של השנה בסקוטלנד

לכתבה המלאה

צפו בניצחונה של לייפציג

תקציר ניצחונה של ר.ב. לייפציג 0:1 על ריינג'רס בחצי גמר הליגה האירופית/ספורט1
אנחליניו שחקן ר.ב. לייפציג חוגג עם כריסטופר אנקונקו. רויטרס
כבש שער גדול ללייפציג. אנחליניו חוגג עם אנקונקו/רויטרס

ר.ב לייפציג - ריינג'רס 0:1

הגרמנים עם מקדמה שבירה לקראת הגומלין בגלאזגו, אך גם אותה השיגו בקושי רב. אלופת סקוטלנד שהפתיעה ברבע הגמר כשהדיחה את דורטמונד הצליחה לשמור במשך 85 דקות על שער נקי, כאשר כריסטופר אנקונקו רשם מספר החמצות גדולות. שוערה של האורחת, אלן מקגרגור בן ה-40, סיפק מספר הצלות גדולות, והסקוטים תסכלו מאוד את החבורה של דומניקו טדסקו. חמש דקות לסיום הרחיקה ההגנה הסקוטית כדור לא מספיק טוב בעקבות קרן של המארחת, ואנחליניו בעט כדור אדיר מהאוויר שנעצר רק ברשת של מקגרגור. ריינג'רס, שיכולה הייתה לרדת בהפסד גדול הרבה יותר, תקווה למחוק את הפיגור בגומלין שייערך באייברוקס בשבוע הבא.

דקה 53: כריסטופר אנקונקו בעט כדור חזק שנהדף בצורה נהדרת על ידי אלן מקגרגור בן ה-40.

דקה 70: אנקונקו חלף על פני שני שחקנים, עבר גם את מקגרגור, אך החטיא מול שער חשוף ובעט מחוץ למסגרת.

דקה 79: שוב אנקונקו. הפעם אנחליניו סיפק הגבהה נהדרת לרחבה, וחלוץ לייפציג התרומם נהדר, אך הנגיחה שלו שוב לא מצאה את המסגרת.

דקה 85: גול! 0:1 ללייפציג. לאחר החמצות רבות, השוורים הצליחו לפרוץ את הסכר עם בעיטת וולה נהדרת של אנחליניו לאחר הרחקה לא טובה של הגנת האורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully