וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה מועמד לתואר השחקן הצעיר של השנה בסקוטלנד

שחקן הכנף הישראלי בן ה-20, שהבקיע 15 שערים ובישל 11 נוספים לזכות סלטיק בכל המסגרות העונה, עשוי לזכות בפרס המכובד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.4/ספורט1

ליאל עבדה ביצע בהצלחה יתרה את המעבר מליגת העל לקבוצה בעלת מוניטין באירופה כמו סלטיק, וייתכן שבקרוב הוא יזכה להוקרה מיוחדת על כך: עבדה נכלל ברשימת המועמדים שפורסמה היום (רביעי) לתואר השחקן הצעיר של השנה בפרמיירשיפ, הליגה הבכירה בסקוטלנד.

שחקן הכנף שהגיע לירוקים-לבנים ממכבי פתח תקוה ערך עד כה 51 הופעות, שבהן הבקיע 15 שערים ובישל 11 נוספים בכל המסגרות, כאשר בליגה המקומית הוא תרם 10 כיבושים ושבעה אסיסטים. תפוקה זו של עבדה סייעה לקבוצה מגלאזגו להגיע למצב בו היא מוליכה את הטבלה בפער של שש נקודות מריינג'רס, האלופה המכהנת שמדורגת שנייה, כשנותרו בסך הכל 12 נקודות בקופה, משמע שסלטיק צפויה להבטיח את זכייתה באליפות במחזורים הקרובים. באחד המפגשים שנערכו העונה בין סלטיק לריינג'רס, היריבות הגדולה ביותר בסקוטלנד ואחד הדרבים החמים בעולם, עבדה כיכב עם שער ובישול בניצחון 0:3 של קבוצתו.

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער. רויטרס
מועמד לתואר מכובד. ליאל עבדה/רויטרס

בנוסף לישראלי הצעיר, רשימת המועמדים לתואר כוללת את קשר אברדין קונור בארון, מגן אברדין קלווין רמזי ומגן היברניאן ג'וש דויג. גם רשימת המועמדים לשחקן השנה בסקוטלנד פורסמה, ובאופן מפתיע, לריינג'רס כלל אין מועמדים לאף אחד מן הפרסים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully