וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע הגאונות של בנזמה הוכיח: "כדור הזהב כבר רשום על שמו"

הפאננקה המפתיעה של כוכב ריאל הדהימה את פפ והפתיעה גם את אנצ'לוטי. עכשיו הוא מסביר: זה היה אלתור של רגע. המספרים ממחישים עד כמה העונה שלו יוצאת דופן, וכעת גם באנגליה חושפים: "זו אחת החרטות הכי גדולות של פרגוסון, עד היום"

פפ גווארדיולה מגיב לפאננקה של קארים בנזמה/מתוך טוויטר

עם 41 שערים ב-41 הופעות לצד 13 בישולים העונה, עם אינספור שערים חשובים ברגעים קריטיים, קארים בנזמה ממשיך להוכיח שהוא המועמד הכמעט מובן מאליו לזכות בכדור הזהב. אמש (שלישי) כבש החלוץ הצרפתי צמד ב-4:3 של ריאל מדריד מול מנצ'סטר סיטי במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, והראה שוב שזאת פשוט העונה שלו.

בנזמה הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של ליגת האלופות שמבקיע חמישה שערי חוץ בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות בעונה אחת. בנוסף, הוא השחקן הראשון שכובש לפחות 40 שערים בעונה אחת בריאל מדריד מאז שכריסטיאנו רונאלדו עשה זאת בעונת 2017/18 (44).

אבל מעבר ליכולת ולמספרים, זה בעיקר האופי, שבא לידי ביטוי אתמול בעיקר ברגע אחד של גאונות - עם הפאננקה שבעט מהנקודה הלבנה בדקה ה-82. בנזמה החמיץ שלושה מארבעת הפנדלים האחרונים שלו לפני הבעיטה הזו, ובמשחק הליגה הקודם מול אוסאסונה החטיא פעמיים מהנקודה הלבנה.

זה לא הפריע לו לגשת לבעיטה המכרעת מול אדרסון בביטחון מלא, ולהקפיץ למרכז השער באמנות. פפ גווארדיולה תועד כשהוא נראה המום לחלוטין אחרי הבעיטה של בנזמה, ותופס את הראש כלא מאמין. גם מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי הודה שהופתע מהבעיטה. "לא ידעתי לאן הוא הולך לבעוט ואיך הוא הולך לבעוט, אבל הוא עשה את זה. זה מראה שיש לו אופי חזק מאוד ועצבים מברזל. צריך להיות מיוחד כדי לבעוט ככה במעמד כזה", אמר.

ככה זה נראה מהיציע

ככה פפ הגיב לפאננקה המפתיעה

קארים בנזמה, ריאל מדריד. Joe Prior/Visionhaus, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. בנזמה/GettyImages, Joe Prior/Visionhaus

בתקשורת הספרדית התמוגגו, כמובן, מהפנדל של בנזמה וציינו ש"זו עוד הוכחה לכך שכדור הזהב כבר רשום על שמו".

בנזמה עצמו סיפר בסיום שלא תכנן לבעוט פאננקה, וקיבל את ההחלטה באלתור רגעי. "אני תמיד אומר לעצמי שמי שלא בועט פנדלים, גם לא מחמיץ אותם. יש לי את הביטחון העצמי כדי להמשיך לבעוט כמה שצריך, אני מאוד מאמין בעצמי. גם אחרי שהחמצתי את שני הפנדלים האחרונים שלי, ידעתי שזה קרה בגלל שנעצרתי על ידי שוער טוב. הבנתי שהשוערים לומדים את הפנדלים שלי, הם מתכוננים אליי, אז הייתי צריך לשנות משהו".

לדבריו של בנזמה, "אני לא חושב על כדור הזהב, אבל רוצה אך ורק לזכות בליגת האלופות ובאליפות ספרד. התארים הקבוצתיים הרבה יותר חשובים לי".

מסוט אוזיל קורא להעניק לבנזמה את כדור הזהב

אגב, ריו פרדיננד חשף אמש שאלכס פרגוסון ניסה להחתים את בנזמה במנצ'סטר יונייטד כשהחלוץ הצרפתי עזב את ליון, לפני שחתם בריאל מדריד. לדבריו של פרדיננד, "פרגי אמר לי, 'אני מנסה להביא את בנזמה, אבל נראה שהוא בוחר בריאל מדריד. אני חושב שבמבט לאחור, זו אחת החרטות הגדולות בקריירה של סר אלכס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully