וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביתיות שוב שלהן: ברצלונה ואולימפיאקוס עלו ל-1:2 בסדרות היורוליג

הקטאלנים רחוקים ניצחון אחד מקלאסיקו בחצי גמר הפיינל פור אחרי שגברו 66:75 על באיירן במינכן, 83:87 ליוונים במונאקו

תקציר: בטיס - ריאל מדריד 71:69/ספורט1

שני משחקי מספר 3 נערכו הערב (רביעי) במסגרת רבע גמר הפלייאוף ביורוליג, בשניהם החזירה לעצמה קבוצת החוץ את יתרון הביתיות. ברצלונה התאוששה מההפסד הכואב במשחק השני, ניצחה בחוץ את באיירן מינכן ועלתה ל-1:2 בסדרה. אולימפיאקוס מוליכה באותה תוצאה בסדרה אחרי שהכניעה את מונאקו בנסיכות.

דשון תומאס שחקן באיירן מינכן. Sonia Canada, GettyImages
הפעם באיירן לא הצליחה להפתיע. תומאס/GettyImages, Sonia Canada

באיירן מינכן - ברצלונה 75:66

פתיחה מרהיבה של האורחת הראתה מהר מאוד לבווארים כי מה שקרה במשחק השני, שהסתיים בניצחון גדול של הגרמנים, לא יחזור על עצמו. הקטאלנים עלו ל-5:18 בזכות שלוש שלשות של ניקולאס לפרוביטולה, אך באיירן הצליחה לצמק ל-22:17 עוד לפני סיום הרבע הראשון. ברצלונה פתחה מבערים פעם נוספת ברבע השני ואל ההפסקה היא ירדה ביתרון 31:49. קבוצתו של אנדראה טרינקיירי לא הרימה ידיים ואף הצליחה לצמצם את הפער לתשע נקודות לקראת הסיום, אך לא היו לה את הכוחות כדי להשלים קאמבק ומהפך בסדרה.

ניקולה מירוטיץ' התפוצץ עם 25 נקודות ו-6 ריבאונדים, 17 נקודות של ולדימיר לוצ'יץ' לא הספיקו מנגד. כעת, ברצלונה זקוקה לעוד ניצחון אחד כדי להבטיח מפגש פיקנטי בקלאסיקו מול ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור.

עוד בוואלה! ספורט

"אסור שייראה שוב ככה": החיים הקשים של אנטה ז'יז'יץ' נגד ענקי ריאל מדריד

לכתבה המלאה
קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Emanuele Cremaschi, GettyImages
שוב מובילים בסדרה. סלוקאס/GettyImages, Emanuele Cremaschi

מונאקו - אולימפאיקוס 87:83

אחרי מחצית ראשונה בה היתרון עבר לעתים תכופות מצד לצד, היוונים שירדו להפסקה ביתרון 41:45 המשיכו במומנטום אל תוך הרבע השלישי אותו סיימו ב-58:71 משכנע. עם זאת, מונאקו פתחה את הרבע האחרון בסערה, וחזרה למשחק בענק עם ריצת 0:11. קוסטאס סלוקאס הגיב עם שלשה חשובה שקבעה 69:77, אך המארחת קלעה את שמונה הנקודות הבאות ואיזנה ל-77:77. טיילר דורסי החזיר ליוונים את היתרון, פאריס לי הפך ל-79:80 עם שלשה שנייה ברציפות. האורחת עלתה ליתרון של חמש נקודות עם סדרת קליעות עונשין וגם שלשה של דוויין בייקון לא הצליחה למנוע ממנה לעלות שוב ליתרון בסדרה. סלוקאס כיכב עם 22 נקודות, בייקון תרם 23 עבור המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully