וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מואיז קן העניק ליובנטוס 1:2 על ססואולו בדקה ה-88

החלוץ המחליף קירב את המדורגת רביעית לליגת האלופות עם שער ניצחון יקר. רספאדורי כבש ראשון (38), דיבאלה השווה (45)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.4/ספורט1

יובנטוס נקמה הערב (שני) בססואולו על ההפסד 2:1 בטורינו בדקה ה-95 בסיבוב הראשון, כשניצחה אותה 1:2 באצטדיון מאפיי בזכות שער בדקה ה-88. הגברת הזקנה עדיין במקום הרביעי, אבל קרובה מאוד להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות כשהפער מרומא עומד כעת על שמונה נקודות ובקופה נותרו עוד 12 בלבד. היא גם התקרבה לנאפולי השלישית שמקדימה אותה כעת רק בנקודה.

לאונרדו בונוצ'י עם פאולו דיבאלה שחקני יובנטוס. רויטרס
מתקרבים לליגת האלופות. לאונרדו בונוצ'י חוגג עם פאולו דיבאלה/רויטרס

מסימיליאנו אלגרי המשיך עם דנילו במרכז השדה, לאור מצוקת הקשרים שלו בתקופה האחרונה, והשאיר על הספסל את דושאן ולאחוביץ'. ססואולו שלטה במחצית הראשונה ונעצרה אצל וויצ'ך שצ'סני, עד שג'אקומו רספאדורי המצוין (10 שערים העונה) הכניע אותו אחרי הכנה בעקב של דומניקו ברארדי בדקה ה-38, אבל פאולו דיבאלה קיבל כדור מדניס זקריה, פרץ מימין וירה פנימה בשמאל עוד לפני הירידה להפסקה.

אלברו מוראטה וגם ולאחוביץ' שקם מהספסל רשמו החמצות, ובדקה ה-88 מחליף אחר, מואיז קן, הסתובב על ולאד קיריקש ובעט בין רגליו של אנדראה קונסילי אל הרשת. שער שני שלו בסך הכול ב-2022, אבל הוא שווה שלוש נקודות.

עוד בוואלה!

זלאטן איברהימוביץ' סידר למילאן גול של אליפות: "עשה את ההבדל"

לכתבה המלאה

אנגליה: לידס חילצה 0:0 בסלהרסט פארק מול קריסטל פאלאס ונמצאת כעת חמש נקודות מעל אברטון שמתחת לקו האדום. לטופיז עדיין משחק חסר (מול ווטפורד) שאם ינצחו בו יורידו את ברנלי למקום שמוביל לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully