וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בהגנה לגווארדיולה, אלאבה בספק גדול, קאסמירו יערוך מבחן כשירות

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 20:44

מאמן סיטי יחסר בחצי גמר ליגת האלופות את קאנסלו ואישר כי ווקר וסטונס בספק גדול. אנצ'לוטי מצהיר: "רק העפלה לגמר תיחשב הישג"

חצי הגמר - משחק ראשוןהסתיים26/04/2022
מנצ'סטר סיטי
  • בראונה (2)
  • ז'סוס (11)
  • פודן (53)
  • סילבה (74)
3:4
  • (33) בנזמה
  • (55) ג'וניור
  • (82, פנדל) בנזמה
ריאל מדריד
תקציר: מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 1:5/ספורט1

שתי עונות אחרי שהדיחה את ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות (1:2 בחוץ לפני הקורונה ו-1:2 בבית כמעט חצי שנה לאחר מכן), מנצ'סטר סיטי תארח מחר (שלישי, 22:00) את הבלאנקוס למשחק הראשון בשלב חצי הגמר. פפ גווארדיולה, שלא זכה בליגת האלופות מאז 2011 ונעצר בעונה שעברה בגמר, יקווה לחזור לשם על חשבון אחד מסמלי המפעל, קרלו אנצ'לוטי שהניף את הגביע עם האוזניים הגדולות פעמיים כשחקן ועוד שלוש פעמים כמאמן.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי במסיבת עיתונאים. רויטרס
"לעולם לא אהיה מסופק כמאמן". פפ גווארדיולה/רויטרס

הסיטיזנס שמרו על הפסגה בליגה האנגלית בזכות שני ניצחונות ביתיים ובליגת האלופות לא הפסידו במנצ'סטר מאז ספטמבר 2018 (2:1 לליון). רובן דיאס חזר בשבת להרכב אחרי כחודש וחצי ואמור לפתוח גם הפעם, אבל ז'ואאו קאנסלו ייעדר בגלל שלושה כרטיסים צהובים וגווארדיולה מקווה שלפחות קייל ווקר יהיה כשיר אחרי 10 ימים ללא אימונים. גם ג'ון סטונס לא התאמן מאז ברייטון ובספק גדול למשחק, אך המאמן הבהיר כי בכל מקרה גבריאל ז'סוס לא יוצב כמגן ימני: "אמרתי שהוא יכול לשחק שם, זה יכול להיות קרב טוב מול ויניסיוס, אבל זה לא יקרה. אולי לכמה דקות, אבל לא...".

עוד אמר פפ במסיבת העיתונאים: "הכישרון שיש שם מצביע על כך שלא נוכל לנצח אותם רק כי נהיה כישרוניים יותר. זה תלוי בשחקנים. אני מנסה לעשות את המיטב ולגרום לשחקנים להאמין שהם יכולים לעשות את זה. אנחנו יכולים לנצח יריבה כמו ריאל אם נישאר יחד. השחקנים יכריעו, קרלו ואני לא יכולים לנצח את המשחק. זו האיכות של השחקנים, החוזק שלהם. הם יעשו את ההבדל. מבחינה אישית, לעולם לא אהיה מסופק. אני תמיד רוצה לנצח, תמיד תהיה לי עוד מטרה".

ראחים סטרלינג הוסיף: "יש לנו הרבה שחקנים איכותיים וזה גורם לי לשגשג. אני תמיד רוצה לשחק ולהבקיע, אבל לפעמים צריך להבין שיש עוד הרבה שחקנים טובים אחרים בקבוצה. אני שמח שאני תורם יותר, אני במצב רוח מצוין. אנחנו בחצי גמר ליגת האלופות ונלחמים על התואר בפרמיירליג, אז ברור שאני מרוצה. ליגת האלופות זה מפעל מיוחד, כל שחקן צעיר חולם להשתתף בו. המוזיקה והאווירה, הכול מיוחד. אני תמיד מנסה לתת את כל כולי. ריאל מדריד קבוצה אדירה וקארים בנזמה שייך לטופ העולמי. מקצוען אדיר שמשחק ברמה הגבוהה כבר זמן רב".

הרכב משוער: אדרסון, נתן אקה (קייל ווקר), רובן דיאס, אמריק לאפורט, אולכסנדר זינצ'נקו, קווין דה בראונה, רודרי, ברנרדו סילבה, ריאד מחרז, פיל פודן, ראחים סטרלינג.

עוד בוואלה!

רודיגר "סיכם בעל פה" בריאל מדריד, שתודיע גם על אמבפה?

לכתבה המלאה
גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי באימון. רויטרס
לא יהיה המגן הימני המאולתר. גבריאל ז'סוס באימון/רויטרס

ריאל מדריד, שיאנית המפעל עם 13 זכיות, שמחה לשמוע על ההפסד של ברצלונה לראיו וייקאנו, שקבע כי חסרה לה נקודה אחת כדי להשיב את תואר האליפות ולהפוך את אנצ'לוטי למאמן הראשון אי פעם שזוכה באליפות בכל אחת מחמש הליגות הגדולות.

לפי העדכון של קרלו אנצ'לוטי, דייויד אלאבה ובספק גדול וקאסמירו עשוי להיות כשיר, אם כי הוא צפוי לערוך מבחן כשירות בסמוך לשעת המשחק. "אני עדיין מתלבט אם לפתוח עם אדואדו קמאבינגה או רודריגו. פרלאן מנדי כשיר לחלוטין", סיפר. לדבריו של אנצ'לוטי, "יהיה משחק פתוח, ואני משוכנע ששתי הקבוצות יצטרכו לעבוד קשה כדי לנטרל אחת את השנייה. מבחינתנו, להגיע לחצי הגמר זה לא הישג גדול. ההיסטוריה דוחפת אותנו להגיע לגמר, וזו כבר תהיה הצלחה".

פדה ואלוורדה הוסיף: "אנחנו הצעירים צריכים להראות אופי. יש לנו שחקנים ותיקים שנלמד מהם. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים".

הרכב משוער: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דייויד אלאבה, פרלאן מנדי, לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה, קארים בנזמה, ויניסיוס.

הרכבי הקבוצות

משחק הגומלין בין השתיים במדריד ייערך ביום רביעי הבא. חצי הגמר הנוסף יפגיש ברביעי באנפילד בין ליברפול לוויאריאל המפתיעה, כשהגומלין יהיה בספרד בשלישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully