וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוכנה לדרבי: "מכבי פגיעה, ננסה לנצל את זה"

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 11:04

בהפועל ת"א מודאגים מהחיסרון של גוטליב ושלומי אזולאי החלוץ אך מאמינים שהערב יש הזדמנות אמיתית לניצחון בדרבי (20:30). איינבינדר נוסה כבלם שלישי, רפואה מתלבט אם להחזיר את ינקוביץ' להרכב על חשבון תומר 

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב תגיע הערב (שני) לדרבי עם תחושה שסוף סוף אפשר לעשות את זה ולנצח דרבי אחרי 8 שנים (20:30). היכולת הטובה בפלייאוף העליון יחד עם המצב בו נמצאת מכבי תל אביב מייצרים ביטחון ואמונה בצד האדום שאפשר לעשות את זה.

יחד עם זאת, החיסרון של שני שחקנים מנוסים כמו אדי גוטליב ושלומי אזולאי החלוץ מייצרים כאב ראש לקובי רפואה. בצוות המקצועי אמרו על היעדרות השניים: "עם אדי ושלומי אנחנו קבוצה טובה יותר, אך נצטרך למצוא פתרונות לחיסרון שלהם, בדרבי יש משקל גדול לניסיון ושחקנים יצטרכו להתעלות". 

שחקן הפועל תל אביב אושר דוידה עם דן איינבינדר. דני מרון
היום זה היום. איינבינדר והחברים אופטימיים/דני מרון
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. אודי ציטיאט
מרגיש את זה קורה. רפואה/אודי ציטיאט

בשל כך , קובי רפואה אפילו בדק השבוע אפשרות לפתוח עם דן איינבינדר כבלם שלישי, תפקיד שזר לקפטן, אך מתוך חשש משני בלמים צעירים כמו סתו למקין ואור ישראלוב, בעיקר בהנעת הכדור תחת לחץ, ובמקביל מכין את שחקניו לנקודות תורפה של הצהובים, גם ברמה המנטאלית: "אנחנו מוכנים לדרבי ולמכבי, יודעים שיבואו לתת הכל ולשחק חזק אבל אבל היא גם פגיעה וננסה לנצל את זה, אנחנו מדברים על זה בימים האחרונים, מרגישים שזה אפשרי", אמרו שחקנים.

בחלק הקדמי מתלבט המאמן אם לתת קרדיט ליואב תומר או שמנגד לשלב את מרקו ינקוביץ' על חשבונו בשיטת היהלום, כאשר שלומי אזולאי הקשר הקדמי ביהלום ולפניו שני שחקני התקפה - דוידה ופלומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully