וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' שוקל לוותר על חלוץ, למקין וישראלוב תורגלו בהגנת הפועל תל אביב

מאמן מכבי תל אביב מתלבט לגבי המערך והגישה לדרבי (ב', 20:30). האדומים יחסרו את גוטליב המוצהב, ינקוביץ' תורגל בקישור

מחזור 31הסתיים25/04/2022
מכבי תל אביב
  • יובאנוביץ' (57)
  • ריקן (72)
  • ריקן (75)
  • יובאנוביץ' (81)
  • פריצה (85)
0
    הפועל תל אביב
    תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 3:2, שער ניצחון דרמטי ליובאנוביץ'/ספורט1

    מכבי תל אביב

    אחרי ההדחה הכואבת מהגביע ולאור פער 13 הנקודות ממכבי חיפה המוליכה, הדרבי מבחינת מכבי תל אביב הוא בעיקר על יוקרה עירונית וכבוד. מלאדן קרסטאיץ' שוקל לשנות מערך ולפתוח עם חלוץ בודד, כשבמקרה הזה העדיפות היא לג'ורג'ה יובאנוביץ' על פני סטיפה פריצה.

    המאמן הסרבי בהתלבטות גדולה בין החזרת מרבית השחקנים שפישלו מול הפועל באר שבע כדי לתקן את הרושם, לבין האפשרות לבצע שינויים משמעותיים שכוללים גם את עיבוי מרכז השדה. אוסקר גלוך בכל מקרה ימשיך לקבל אשראי בקישור, עדן שמיר עשוי לחזור אף הוא ל-11.

    לקראת המשחק אמר קרסטאיץ' במסיבת העיתונאים: "המשחק הזה תמיד 50:50. המשחק הזה גדול, על כבוד, אין צורך לדבר על מוטיבציה. הפסדנו בשני המשחקים האחרונים, אבל אני מאמין שהשחקנים יודעים שהעבודה שלהם היא לתת את המקסימום במשחק הזה. נעשה את המיטב כדי לנצח בשביל המועדון והאוהדים הטובים בארץ".

    הרכב משוער: דניאל פרץ, שחר פיבן, ז'וזואה סה, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, דן ביטון, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

    ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב עם סטיפה פריצה. דני מרון
    רק אחד מהם הפעם? סטיפה פריצה עם ג'ורג'ה יובאנוביץ'/דני מרון

    הפועל תל אביב

    ללא אדי גוטליב המוצהב ובלי ניצחון בדרבי כבר שמונה שנים, הפועל תל אביב תנסה לעצור מחר (שני) את רצף 21 המשחקים מול מכבי תל אביב ולשמח את האוהדים עם דרבי אדום. בהיעדרו של גוטליב, נראה ששני העולים מהנוער - סתיו למקין ואור ישראלוב - יהיו הבלמים בדרבי. בקישור תורגל מרקו ינקוביץ' על חשבון יואב תומר שפתח בחוד במשחק הקודם, מה שאומר שאנז' פרדי פלומן ואושר דוידה יובילו את ההתקפה.

    המאמן קובי רפואה אמר לקראת המשחק: "כל פעם אני שומע את הדיבורים האלה. מבחינתי, אני חושב שהפועל תל אביב אולי דיברה קצת יותר מדי בשנים האחרונות. אנחנו צריכים לבוא צנועים לדרבי הזה. יודעים בדיוק מול מי אנחנו משחקים, מכבי תל אביב קבוצה טובה, ואנחנו נעשה הכול כדי לשמח את הקהל שלנו. כל הזמן אומרים שזו ההזדמנות לנצח אותם, גם בפעם הקודמת זו הייתה ההזדמנות. נכון שהם כרגע בתקופה פחות טובה, אבל זה דרבי והמשחק הכי גדול בכדורגל הישראלי. בטוח שניתן 200 אחוז מחר. אחרים ידברו ואנחנו נעשה את העבודה".

    דן איינבינדר הוסיף: "אנחנו באים בגישה שמצפה לנו משחק קשה מול יריבה מצוינת, דרבי זה תמיד משחק קשה. נצטרך להיות מוכנים ודרוכים כדי להגיע בסופו של דבר הכי טוב שאפשר. זה דרבי, המומנטום פחות משנה. סימנתי על הרבה דברים וי מאז שהגעתי למועדון ואנחנו רוצים לשמח את האוהדים גם בדרבי. אנחנו עושים פלייאוף טוב ונרצה להמשיך במומנטום. זה אולי המשחק הכי קשה שאנחנו יכולים לקבל, אבל נגיע באמונה גדולה".

    הרכב משוער: בוגדן סרנבסקי, בן ביטון, סתיו למקין, אור ישראלוב, דורון ליידנר, שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי הקשר, אושר דוידה, אנז' פרדי פלומן.

    עוד בוואלה!

    מכבי תל אביב בונה על גיאגון. האוהדים מתכננים שינוי גישה

    לכתבה המלאה
    דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
    "המשחק הכי קשה שאנחנו יכולים לקבל". דן איינבינדר/דני מרון

    טריוויה

    * מאזן הדרבים בליגה: 57 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 58 תוצאות תיקו.

    * סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-21 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה ב-26 באפריל 2014.

    * ניצחון בדרבי כאורחת? את זה הפועל תל אביב לא עשתה מאז נובמבר 2011, כשמריו פצ'אלקה, אלרואי כהן ושי אבוטבול העניקו לה 1:3 מול שער מצמק של ברק יצחקי. שרן ייני הוא השריד היחיד מאותו משחק.

    * מכבי תל אביב הפסידה אחרי 13 מחזורים וכעת סופרת רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון - לראשונה העונה ובדומה למה שקרה לה בפלייאוף העליון בעונה שעברה. חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה? זה לא קרה לה (באותה עונה) כבר יותר מעשור, מאז ינואר-פברואר 2012 (שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו).

    * הפועל תל אביב כבשה העונה שלושה שערי ניצחון בתוספת הזמן (ועוד פעם אחת חילצה נקודה בדקה ה-95). את שיא הליגה קבעה מכבי תל אביב בעונה שעברה, עם ארבעה שערי ניצחון אחרי הדקה ה-90.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 25668

    תוצאות משחקי השבת:

    מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3

    מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 4:0
    עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:4
    הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:0

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully