וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בונה על גיאגון. קרסטאיץ': "הדרבי? משחק על כבוד"

24.4.2022 / 17:47

אחרי שהקשר המושאל לנתניה הצטיין גם נגד מכבי חיפה, הצהובים מבהירים שהוא אמור להיות אחד מששת הזרים בקבוצה בעונה הבאה, אבל יודעים שיצטרכו להחתים אותו על חוזה חדש. האוהדים משנים גישה לקראת הדרבי (שני, 20:30), המאמן: "לא צריך לדבר על מוטיבציה"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3/ספורט1

אחרי עוד משחק מצוין של פארפה גיאגון אתמול (שבת) נגד מכבי חיפה, במכבי תל אביב אין ספק שהקשר הצעיר צריך לחזור בקיץ לקרית שלום ולהיות חלק מהקבוצה בעונה הבאה. במשך כל העונה עקבו במכבי תל אביב אחר גיאגון שהושאל למכבי נתניה במסגרת הטרייד בין גבי קניקובסקי לעדן קארצב, וכעת בטוחים במועדון שהוא צריך להיות אחד מששת הזרים של מכבי תל אביב בעונה הבאה.

במכבי נתניה מאוד רוצים את גיאגון ויש להם במסגרת ההסכם על קניקובסקי את הזכות לקבל אותו בהשאלה לעונה נוספת אם מכבי לא תרצה אותו, אך כאמור מכבי תל אביב לא תוותר על השחקן. יחד עם זה, מכבי תל אביב תהיה חייבת לפעול להחתמת גיאגון על חוזה חדש, שכן החוזה הנוכחי שלו מסתיים בתום העונה הבאה ומכבי תל אביב עלולה לאבד אותו ללא תמורה.

פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה מול נטע לביא, עופרי ארד שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
מכבי תל אביב משוכנעת: הוא מוכן לקפיצת המדרגה. גיאגון/ברני ארדוב

מלאדן קרסטאיץ' ואנריק סבוריט נכחו במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי (שני, 20:30), המאמן הסרבי אמר: "המשחקה הזה הוא תמיד 50-50. זה משחק גדול, על כבוד, אין צורך לדבר על מוטיבציה. הפסדנו בשני המשחקים האחרונים אבל אני מאמין שהשחקנים יודעים שהעבודה שלהם היא לתת את המקסימום במשחק הזה. נעשה את המיטב כדי לנצח בשביל המועדון והאוהדים הטובים בארץ. הפועל תל אביב? לא צריך לדבר על שחקנים בודדים, זו קבוצה טובה".

סבוריט הוסיף: "אחרי שלא ניצחנו בארבעה משחקים בפלייאוף, זה רגע טוב לקחת את שלוש הנקודות בשביל האוהדים וכדי להחזיר לקבוצה את הביטחון. אני תמיד רוצה לפתוח ב-11, לא משנה באיזה עמדה".

אנריק סבוריט, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
העיקר לפתוח ב-11. סבוריט/דני מרון

לקראת הדרבי מחר, מצפים במועדון מהשחקנים לשים בצד את השבוע הרע שהיה להם עם שני ההפסדים להפועל באר שבע ולנצח את הפועל תל אביב. "מה שנשאר מהעונה הזו זה לפחות לא להפסיד להפועל תל אביב", אמר הבוקר גורם בקבוצה שהזכיר כי עברו שמונה שנים מאז ההפסד האחרון של מכבי בדרבי. "צריך לעצור את הכאב הזה שהסבנו לעצמנו ולאוהדים במשך השבוע שעבר".

גם אוהדי הקבוצה שעזבו ברביעי בלילה את בלומפילד בכעס רב אותו הביעו אחר חצות במתחם האימונים, מתכוונים להגיע הערב לאימון בקרית שלום ולדרבן את השחקנים לנצח מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully