וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "יודע שכל הקהל שלנו מחכה לדרבי, משחק העונה שלנו"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-0:2 על נתניה: "מקום רביעי זו המטרה, אך הדרך ארוכה". גוטליב, שכבש שוב מול היהלומים: "כנראה שזו קבוצת המזל שלי". לם: "לא טובים בפלייאוף? רק בצבירת הנקודות"

הפועל תל אביב סוף סוף הצליחה לנצח את מכבי נתניה בבית. מאז מאי 2015 זה לא קרה וגם בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות בעונה הנוכחית לא הושגה הכרעה, אבל הערב (ראשון) האדומים עלו למקום הרביעי אחרי 0:2 בבלומפילד משערים של דן איינבינדר ואדי גוטליב.

קובי רפואה התייחס לעלייה למקום הרביעי בסיום המשחק: "לא הסתכלתי על הטבלה, אבל אמרתי שזו המטרה מהרגע שהגעתי. הדרך לשם עוד ארוכה, עשינו ניצחון חשוב מול קבוצה איכותית ואני מאוד שמח על התוצאה. ידענו שנתניה קבוצה איכותית, במשחק הקודם הובלנו 0:2 מול עשרה שחקנים ונגמר 2:2. הייתי לחוץ מזה היום ולא רציתי שזה יקרה שוב, אבל לומדים מטעויות".

על האיפוק שגילה בסיום המשחק: "בלב אני הכי שמח שיש, אבל יודע שהדרך ארוכה ושכל הקהל מחכה למשחק העונה שלנו בשבוע הבא. הדרבי תמיד חשוב, לנצח בו נותן הרגשה עילאית. אנחנו יודעים את היכולות של מכבי תל אביב. העונה הבאה? אנחנו עובדים תוך כדי תנועה, אבל יש פה מטרות ואפשר לעשות את שני הדברים ביחד. אנחנו עושים המון דברים מאחורי הקלעים, אבל יותר חשוב איך העונה הזו תסתיים".

גוטליב, שכבש גם במפגש הקודם עם נתניה, הוסיף: "הייתה לנו מטרה לנצח את נתניה ולהגיע למקום הרביעי, אמנם לא שיחקנו טוב בכלל אבל לפעמים עדיף להשיג את המטרה ופחות חשובה הדרך. כנראה שהם קבוצת המזל שלי, דיברנו במחצית שמה שהיה במשחק הקודם לא יחזור על עצמו. לצערי לא אוכל לעזור לקבוצה בדרבי, אבל אני מאמין בשחקנים שלנו ואני מקווה לתוצאה טובה".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער של אדי גוטליב. ברני ארדוב
ניצחון חשוב לאדומים/ברני ארדוב

בצד המפסיד, מאמן מכבי נתניה בני לם סיכם: "זו לא הייתה הופעה טובה. צריך לפרגן להפועל תל אביב, הם רצו יותר וזה לא אופייני למכבי נתניה, בדרך כלל אנחנו נותנים 100%. הייתה קבוצה אחת על המגרש ומגיע לה כל הכבוד. אנחנו לא טובים בפלייאוף רק מבחינת צבירת הנקודות, כי מבחינת משחק כן היינו שם. עד עכשיו היו לנו משחקים טובים מול כל הגדולות, אם אני לא טועה זה ההפסד השני שלנו. אני מאחורי השחקנים שלי, עד היום הם היו בסדר גמור ואין לי שום טענה אליהם".

עדן קארצב הודה: "כלום לא עבד לנו היום, לא הצלחנו להביא את האגרסיביות. הגיע להפועל לקחת את שלוש הנקודות. אנחנו בירידה בתקופה האחרונה, מקווה שנתאושש כמה שיותר מהר. אנחנו קבוצה צעירה, אולי יש קצת התרגשות. הרבה שחקנים פה פעם ראשונה בליגת העל, ובכלל בפלייאוף העליון. אנחנו עדיין רוצים לסיים במקום הרביעי ולהגיע לאירופה ואני בטוח שביום שבת נעשה את העבודה. נגד הגדולות קצת יותר קל לנו, כי הם באים 'לשחק כדורגל' כביכול. זה עוזר לנו לשחק את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully