וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מרוצים מההכנה של רב"ש ועובדים על העונה הבאה

25.4.2022 / 6:21

סיפוק באשדוד מה-2:3 על חדרה שהקפיץ את הקבוצה למקום ה-9 והזכיר את הכישרון הפוטנציאלי בקבוצה. שלו הרוש יקבל יותר דקות בעונה הבאה, בריהון עשוי לקבל חוזה חדש, דיאמנטקוס ייפרד

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 3:2/ספורט1

אף שההישארות בליגה הובטחה במחזור הקודם עם הניצחון על מכבי פתח תקווה, במ.ס. אשדוד מאוד מרוצים הבוקר מהניצחון אמש (ראשון) על הפועל חדרה בחוץ 2:3. שלוש הנקודות (שגם הכניסו לקבוצה סכום של 67.5 אלף שקל שמעבירה המנהלת לקבוצות הפלייאוף התחתון עבור כל ניצחון) הקפיצו את אשדוד למקום התשיעי כשהיא חולפת על פני הפועל חיפה. "חשוב מאוד שבאנו רציניים למשחק. רן נתן לכמה שחקנים שלא קיבלו דקות כמו ג'ורג' דיבה ובר נתנאל והרווחנו גם אותם וגם את הנקודות", אמרו בקבוצה.

שחקן מ.ס. אשדוד בן מיזן חוגג שער. אודי ציטיאט
יש נקודות אור. אשדוד/אודי ציטיאט

שלו הרוש שפתח בהרכב היה טוב והוא יקבל בעונה הבאה מקום יותר נרחב בקבוצה. עבור היווני דמיטריוס דיאמנטקוס זו היתה אחת ההופעות האחרונות שלו בקבוצה והוא לא ימשיך בעונה הבאה. לעומתו, באשדוד שוקלים ברצינות להציע ליעקב בריהון חוזה חדש.

לקראת המשחק הקרוב ינסו בקבוצה להכשיר את חמודי כנעאן כדי שיחזור לעניינים בשלושת המחזורים שנותרו לסיום העונה. טימותי אוואני עדיין בחו"ל בשל בעיות אישיות אבל הוא עשוי בכל זאת לחזור ולסיים כאן את העונה.

לרן בן שמעון יש חוזה לעונה הבאה וכל עוד אין משהו אחר, הוא מכין את הקבוצה כבר לעונה הבאה.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון עם זוהר זסנו. אודי ציטיאט
חושבים קדימה. רב"ש ואשדוד/אודי ציטיאט

הערב יתקיים המשחק שינעל את המחזור ה-5 בבית העליון כאשר מכבי תל אביב תארח את הפועל תל אביב לדרבי מספר שלוש העונה (20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully