וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגסבורג ניצחה 0:2 בבוכום, הרטה ברלין סיבכה את שטוטגרט

צפו בתקציר: האן (15) וגרגורטיש (43) הרחיקו את אוגסבורג מהקו האדום, הרטה ניצחה 0:2 בבית והותירה את יריבתה במקום המוליך למבחנים

תקציר ניצחונה של אוגסבורג 0:2 על בוכום/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה הגרמנית ננעל הערב (ראשון) עם שני קרבות תחתית משמעותיים. במוקדם מביניהם, הצליחה אוגסבורג לחזור למסלול הניצחונות עם 0:2 בחוץ על בוכום, מה שהעניק לה יתרון של שבע נקודות מהקו האדום וסיבך מעט את היריבה. הרטה ברלין ניצחה 0:2 את שטוטגרט שנותרה במקום המוליך למבחנים.

שחקן אוגסבורג מיכאל גרגוריטש חוגג עם חבריו. Frederic Scheidemann, GettyImages
ניצחון חשוב לאוגסבורג. גרגורטיש חוגג עם חבריו/GettyImages, Frederic Scheidemann

בוכום - אוגסבורג 2:0

האורחת שבה לנצח לאחר שני הפסדים רצופים ועשתה זאת בקרב תחתית חשוב מאוד. אוגסבורג הצליחה לפתוח מרווח ביטחון של שבע נקודות מהקו האדום והתקרבה עד כדי מרחק של נקודה בלבד מהמקומיים, שסופרים נקודה בודדת בשלושת המחזורים האחרונים והקו האדום בהחלט מתחיל להתקרב מבחינת השחקנים של תומאס רייס. אנדרה האן כבש ראשון לאחר רבע שעה, מיכאל גרגוריטש האוסטרי הכפיל מהנקודה הלבנה שתי דקות לפני ההפסקה וקבע למעשה את תוצאת המשחק.

עוד בוואלה! ספורט

נאפולי שוב שמטה ניצחון, המומנטום של סלרניטנה נמשך

לכתבה המלאה

הרטה ברלין - שטוטגרט 0:2

ניצחון שני ברציפות לפליקס מגאת', הפעם בקרב ישיר נגד הירידה, וכעת הרטה ביתרון של ארבע נקודות על פני שטוטגרט שנמצאת במקום ה-16 המוביל למבחנים ושש מעל ארמיניה בילפלד שמתחת לקו האדום. גרויטר פירת האחרונה כבר ירדה. דייבי זלקה קיבל את ההזדמנות בהרכב וכבש כבר בדקה הרביעית, בעוד האלג'יראי איסחק בלפודיל נכנס כמחליף וחתם בתוספת הזמן.

אתמול הבטיחה באיירן מינכן אליפות עשירית ברציפות לאחר ניצחון 1:3 בקלאסיקר על דורטמונד. מדובר בהישג חסר תקדים, כשלראשונה קבוצה באחת מחמש הליגת הבכירות רושמת רצף שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully