וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם במכבי פתח תקוה: "לא הופענו למשחק הכי חשוב שלנו"

המלאבסים מתקשים לעכל את ה-4:0 לנוף הגליל והירידה למקום האחרון. אבי לוזון נטש את האצטדיון עוד לפני שריקת הסיום, עידו שחר התנצל בפני המאמן המפוטר ניר קלינגר

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 4:0/ספורט1

יממה אחרי התבוסה הקשה 4:0 להפועל נוף הגליל והירידה למקום האחרון בליגה, במכבי פתח תקוה עדין המומים מהתוצאה ומהיכולת שהציגה הקבוצה. "לא הופענו למשחק הכי חשוב שלנו העונה, זה מביש", אמרו במועדון, "היינו צריכים לנצח בכל מחיר, ואם לא לנצח אז לפחות לסיים בתיקו ולקחת נקודה, לא להתבזות ככה ועוד מול יריבה ישירה שלנו במלחמה על ההישארות".

כל אנשי הקבוצה נראו בהלם בשריקת הסיום. במועדון היה מי שחשב שהזעזוע בעמדת המאמן ישפיע לטובה על הקבוצה והשחקנים, אך בפועל נראה שהמהלך כשל לחלוטין וביום שאחרי ניר קלינגר ירדה הקבוצה למקום האחרון.

ינון אליהו, מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
בפתח תקוה מתקשים לעכל את התבוסה/אודי ציטיאט

אבי לוזון חרג אתמול ממנהגו והעדיף לשבת ביציע הכבוד, רחוק מהספסל ורחוק מאוהדי הקבוצה שקיללו אותו גם הפעם. לוזון יצא מהאצטדיון עוד לפני שהמשחק הסתיים וגם הוא היה נראה בהלם בעקבות התבוסה הקשה.

כידוע, למלאבסים נותרו שלושה משחקים בלבד עד סיום העונה: במחזור הקרוב בטדי נגד בית"ר ירושלים ולאחר מכן המשחק שאולי יכריע את גורל העונה, שוב בטדי נגד הפועל ירושלים שצמודה לקו האדום. פתח תקוה תסיים את העונה בבית נגד הפועל חדרה ובקבוצה מקווים להגיע למחזור האחרון כשהיא עדין בחיים מבחינת מאבק ההישרדות.

תומר לוי (מימין) עם עידו שחר שחקני מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
ימים לא פשוטים. עידו שחר/אודי ציטיאט

בנוסף לאכזבה העצומה מהיכולת הגרועה של שחקני החלק האחורי אתמול, לצוות המקצועי תהיה בעיה לא פשוטה בכל הנוגע לחלק האחורי גם במשחק הקרוב נגד בית"ר. אור בלוריאן עדין פצוע, הבלם הבוסני אדי מחרמיץ' מוצהב ולא יישחק וגם המגן הפותח תומר לוי נפצע אתמול ולא ברור אם יהיה כשיר.

הקשר עידו שחר, שנראה שבור בסיום המשחק אחרי שהחמיץ שני פנדלים ברציפות (כולל בעיטה שנפסלה), ביקש להבהיר דברים שאמר במסיבת העיתונאים ביום חמישי והתפרשו כאילו דיבר נגד המאמן המפוטר ניר קלינגר: "רציתי להגיד דברים טובים על האווירה של הקבוצה ועל עומר, אבל לצערי התקשורת עשתה מזה כותרת. לא אמרתי את זה בהקשר הזה. אני רוצה להגיד שאין לי שום דבר רע נגד ניר ולהיפך, הוא עשה עבורי רק דברים טובים. אני מעריך אותו גם כבן אדם וגם כמאמן ואני חושב שהוא עשה פה עבודה מצוינת. הוא החזיר את פתח תקוה לחיים אחרי שהיינו במינוס שש והיה חשוב לי להבהיר את זה".

משחקי יום ראשון בליגת העל:

בית עליון:

בני סכנין - הפועל באר שבע (20:15, ספורט3)

בית תחתון:

הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully