וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "כמו בקבוק שהתפרץ פתאום". עומר גולן: "מרגיש מאוד מושפל"

חגיגות גדולות בנוף הגליל אחרי ה-0:4 בפתח תקוה, המאמן החמיא לאוגו: "השיל ממשקלו 9 ק"ג". עידו שחר: "אסור להתפרק ככה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 4:0/ספורט1

גם הזעזוע על הקווים ופגרת החגים בת השבועיים לא עזרו למכבי פתח תקוה, שהושפלה הערב (שבת) במגרשה על ידי הפועל נוף הגליל 4:0 וירדה למקום האחרון בליגת העל. עומר גולן לא הביא את השינוי, הקבוצה רשמה משחק חמישי ללא ניצחון (שבמהלכם כבשה רק שער אחד - פנדל של עידו שחר שהחמיץ בניסיון כפול הערב מהנקודה הלבנה) ועכשיו גם נוף הגליל מעליה. האורחת לא ניצחה בתשעת המחזורים האחרונים, מאז ה-0:1 הביתי על מכבי פתח תקוה, ועצרה את הרצף עם הניצחון הגבוה בתולדותיה בליגת העל.

גוטי (מימין), ראובן גל, טימו מוזי שחקני הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
הרבה זמן לא חגגו ניצחון. גוטי, ראובן גל וטימו מוזי/אודי ציטיאט

שי ברדה יכול סוף כל סוף היה לחגוג ניצחון עם נוף הגליל: "להיות בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה ולראות את השחקנים דרוכים ועובדים קשה, אני מרגיש אותם. מהם אני שואב את האופטימיות. תקופה ארוכה שיחקנו טוב והחמצנו בלי סוף, והיום זה כמו בקבוק שהתפרץ. פתאום זה קרה. אנחנו חייבים הרבה למרינוביץ' עם עצירת הפנדל הזה. אני מאמין במקום הזה, ככה המקום צריך להתנהל. ההתנהלות של גיל ברעם ושרון סוויסה הייתה מדהימה. צבירת הנקודות שלי לא מדהימה, אני חייב להודות, אבל יש משהו בקבוצה הזו שאי אפשר להסביר אותו. אני רוצה לעזור למועדון הזה להישאר בליגה ומבטיח שוב שאעשה את הכול. זה סוג של קארמה, כשאתה עובד נכון ומקבל את השקט - זה מה שקורה".

על ג'ון אוגו שפתח בהרכב: "הרווחנו את ג'ון היום, צריך לפרגן לו. הוא השיל מהמשקל שלו תשעה קילו, ולא פשוט לחזור לשחק אחרי 790 יום שהוא לא התאמן. הוא היה מצוין, אני שמח שבמאני טיים הוא הגיע. זה ניצחון חשוב ועכשיו כבר צריך להסתכל הלאה.

השוער סטפן מרינוביץ', שעצר פנדל של עידו שחר (פעמיים): "חיכינו לזה זמן רב, היה חשוב להשיג את שלוש הנקודות. אני עדיין לא מבין למה נקבע פנדל חוזר, אבל הייתי מרוצה מאוד שהצלחתי לעצור גם את הפנדל השני. הייתה לי הרגשה שאעשה את זה ואני שמח שזה קרה במשחק כזה חשוב. אני מאמין שנישאר בליגה, בוודאות. מנענו ירידה היום ונצטרך לעשות את זה גם בשבוע הבא ובשבוע לאחר מכן".

עוד בוואלה!

הגבוה בהיסטוריה: הפועל נוף הגליל הביסה את מכבי פתח תקוה 0:4

לכתבה המלאה
שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
"זה סוג של קארמה". שי ברדה/אודי ציטיאט

עומר גולן, שהובס בבכורה שלו כמאמן מכבי פתח תקוה: "זה מאוד מאכזב, אני מרגיש מאוד מושפל. הגענו למצבים, פנדלים הוחמצו, הרבה תירוצים יש כאן, אבל אסור לקבוצה להתפרק ככה. ברחנו מהמשחק בסוף. פתחנו את המשחק בדיוק כמו שרציתי, אבל ברגע שזה לא תורגם לשערים זה הוריד אותנו למקומות שאנחנו לא רוצים. ניסינו לחזור וזה לא הצליח. נילחם עד הסוף, אין ברירה. מעולם לא היה לי חלום לאמן, אבל המועדון חשוב לי ואעשה הכול כדי לעזור לו בכל עמדה. גם היום, במצב כזה משפיל וכואב, לא נרים ידיים ונמשיך להילחם. ננסה לייצב את הקבוצה כדי להשיג ניצחון אחד שיחזיר אותנו לתמונה".

עידו שחר: "אכזבה גדולה, אין מילים. אי אפשר להתפרק ככה, לא משנה מה התוצאה. יכול להיות שבסוף הישארות בליגה תהיה על הפרש שערים ואסור להתפרק ככה. הפנדל השני? אם היה פנדל שלישי גם אותו הייתי לוקח. יהיו קרבות עד הרגע האחרון, נצטרך לתת הכול".

מאמן מכבי פתח תקוה עומר גולן. אודי ציטיאט
"מעולם לא היה לי חלום לאמן". עומר גולן/אודי ציטיאט

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון:

הפועל חיפה - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully