וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי העיב על השמחה בחגיגות האליפות של באיירן: "מצב לא פשוט"

החלוץ על המשך דרכו בבאיירן: "תהיה פגישה בקרוב, לא יודע מה יקרה אחריה". נוייר ומולר דיברו על התסכול מליגת האלופות ורמזו שיאריכו חוזה

תקציר משחק האליפות: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 1:3/ספורט1

באיירן מינכן רשמה הישג חסר תקדים כאשר הפכה לקבוצה הראשונה אי פעם בחמש הליגות הבכירות שזוכה בעשר אליפויות ברציפות. הבווארים הבטיחו את אליפות גרמניה בזכות 1:3 בקלאסיקר על הטוענת לכתר, בורוסיה דורטמונד, ופתחו פער של 12 נקודות כשנותרו עוד תשע בלבד בקופה.

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יישאר או יעזוב? לבנדובסקי/רויטרס

סיכום אירועי שבת

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט, 23 באפריל/ספורט1

עבור מספר שחקנים, האליפות הנוכחית הייתה היסטורית במיוחד. תומאס מולר הפך לשחקן הראשון אי פעם שזוכה ב-11 אליפויות גרמניה, כאשר רוברט לבנדובסקי השתווה לאקס באיירן, דייויד אלאבה, כשחקן הזר עם הכי הרבה זכיות בבונדסליגה (10 פעמים).

לבנדובסקי, שרשם את שערו ה-27 ב-26 משחקים נגד האקסית, הפך לראשון בתולדות הבונדסליגה שכובש בשמונה משחקי בית רצופים מול יריבה כלשהי. כידוע, עתידו של החלוץ הפולני אינו ברור ומלך השערים הוזכר כמי שעשוי לעבור בקיץ לברצלונה.

"משהו כנראה יקרה בקרוב. קראתי מה נכתב בתקשורת, אבל לא שמעתי את זה באופן אישי", אמר לבנדובסקי בנושא, "כל מה שאני יודע זה שתהיה פגישה בקרוב אבל לא יודע מה יקרה אחריה. לא היו שיחות על העתיד והחוזה שלי, שום דבר עדיין לא קרה. הסיטואציה לא קלה".

הפולני התחמק כשנשאל אם ברצונו להישאר, אך כאשר שאלו אותו האם הוא מקבל את הרושם שבאיירן רוצה להשאירו, הוא השיב כי "את זה צריך לשאול את המועדון".

תומאס מולר, שחקן באיירן מינכן חוגג את הזכייה באליפות. רויטרס
צפוי להישאר יחד עם נוייר. מולר/רויטרס

שני שחקנים ותיקים שכן צפויים להמשיך במדים האדומים הם מנואל נוייר ותומאס מולר, שיאריכו חוזים בקרוב. השוער, שהיה שותף לכל עשר האליפויות רמז כי הארכת חוזה על הפרק: "עוד לא דיברתי ישירות עם באיירן, אבל אני מרגיש כאן בנוח. לקבוצה יש פוטנציאל והיא יכולה להיאבק על זכייה בליגת האלופות, זה הדבר הכי חשוב. היה חשוב לסיים העונה טוב אחרי ההדחה מליגת האלופות. לא רצינו שזה ישפיע עלינו".

כאמור, גם מולר אמור בקרוב לחתום רשמית על ההארכת החוזה ועל כך אמר חברו השוער: "לזכות באליפות זה תמיד נחמד. אני ומולר אלופים בפעם העשירית ברציפות וזה מדהים. הוא יותר מחבר לקבוצה, הוא מנהיג חשוב מאוד ואנחנו לא יכולים לדמיין את החיים בלעדיו".

מולר אף הוא התייחס להמשך דרכו וסיפר: "היה הרבה תסכול בימים האחרונים, לזכות באליפות גרמניה זה הדבר היפה ביותר. ליגת האלופות היא הדובדבן שבקצפת, אבל האוהדים מגיעים למגרש בשביל הבונדסליגה. ההרגשה היום היא שקשה מאוד לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully