וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו במינסוטה עכשיו": מוראנט עקץ את טאונס אחרי הניצחון

ממפיס רצה 4:23 ברבע האחרון, השלימה מהפך מופלא במינסוטה ועלתה ל-1:2, הכוכב לא פספס הזדמנות להטריל וגם העניק את הקרדיט לחבריו

אוהדי מכבי תל אביב מעודדים את השחקנים במדריד/מכבי תל אביב

"החברים שלי לקבוצה ראויים להרבה יותר קרדיט. אנחנו באמת מאמינים שיש לנו את הסגל הכי עמוק בליגה". מי שאחראי לציטוט הנ"ל הוא כוכב ממפיס גריזליס, ג'ה מוראנט שהלילה (בין חמישי לשישי) אמנם השלים טריפל דאבל, אבל במו ידיו קלע 16 נקודות בלבד וגם הן ב-5 מ-18 מהשדה לצד 7 איבודי כדור, ובכל זאת חבריו התעלו, ניצחו 95:104 במינסוטה והשלימו קאמבק מופלא בסדרה.

מינסוטה כבר הוליכה ב-26 נקודות ברבע השני בדרך לניצחון השני שלה בסדרה, אבל רבע רביעי מטורף לחלוטין בו ממפיס רצה 4:23 ב-10:28 הדקות האחרונות, לא השאיר למארחת יותר מדי סיכוי והאורחת עלתה ל-1:2 והשיבה לעצמה את יתרון הביתיות.

ג'ה מוראנט, שחקן ממפיס. רויטרס
ניצחון ועקיצה בטוויטר. מוראנט/רויטרס

"אנחנו יודעים שמשחק אף פעם לא נגמר כל עוד יש זמן על השעון", המשיך מוראנט, שראה את דזמונד ביין תופס פיקוד וקולע 26 נקודות ואת הקנדי ברנדון קלארק קולע 16 מתוך 20 הנקודות שלו במחצית השנייה בדרך לניצחון. "זה היה משחק מוזר", הוסיף ביין, "מעולם לא פיגרתי פעמיים ב-20 נקודות ויצאתי מנצח. זה ניצחון מאוד אמוציונלי".

מוראנט, שסופג שריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור מהקהל במינסוטה, נשאל גם על כך וסיכם: "אני נהנה לשחק בפני קהל עוין ובסופו של דבר גם לשלוח אותם הביתה כועסים. הם לא מכבדים אותי ואני מתנהג בהתאם, לא מכבד אותם".

אחד המפתחות החשובים בהצלחת הגריזליס הלילה הייתה השמירה על הסנטר קרל אנתוני טאונס, שנסגר כמעט הרמטית וסיים עם 8 נקודות בלבד. הוא אמנם חסם חמישה כדורים, אבל התקשה מאוד בצבע ובסיום המשחק גם נעקץ בחזרה על ידי מוראנט, שצייץ "אנחנו במינסוטה עכשיו", לצד אימוג'י מחייך, בתגובה לכך שבהלך הריצה של מינסוטה בפתיחה, הכוכב המקומי נתפס אומר לחבריו "אנחנו במינסוטה עכשיו", כשחיוך גדול מרוח על פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully