וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשון תומאס זכה למחמאות: "קונצרט שלו, השתיק את האולם בברצלונה"

פורוורד באיירן מינכן להט עם 25 נקודות ב-75:90 של קבוצתו בספרד, שאראס: "היה לו משחק עצום, הזהרתי את השחקנים שלי ממנו"

אוהדי מכבי תל אביב מעודדים את השחקנים במדריד/מכבי תל אביב

ברצלונה הובסה אתמול (שישי) בבית 90:75 על ידי באיירן מינכן במשחק השני בסדרת רבע גמר היורוליג והסדרה עכשיו על 1:1. דשון תומאס, ששיחק בברצלונה בעבר, היה גדול בבאיירן עם 25 נקודות, כולל 6 מ-7 לשלוש.

שרונאס יאסיקביצ'יוס, שהיה עצבני מאוד לאורך כל המשחק ולא הפסיק לצעוק כשהוא גם סופג עבירה טכנית, אמר בסיום: "הבעיה עם הקבוצה שלנו הם תמיד הפרטים, הפרטים הורגים אותנו. אני מנסה להדגיש את זה, אבל לא עשיתי עבודה טובה. אני חושב שלבאיירן היה משחק נהדר, בטח מבחינה התקפית, היא קלעה המון זריקות קשות. ניסיתי להדגיש בפני השחקנים שאחרי שדשון תומאס סיים את המשחק הראשון עם 0 נקודות, הוא יגיע כדי להפציץ. היה לו משחק עצום. כמו שאמרתי, אנחנו צריכים לחזור לשחק בצורה פיזית ולשים לב לפרטים הקטנים".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה. רויטרס
עצבני מאוד. יאסיקביצ'יוס/רויטרס

ב"אס" החמיאו לבאיירן ובמיוחד לתומאס וכתבו: "יש הרבה הסברים להפסד הזה של ברצלונה, אבל להסבר הראשון יש שם פרטי ושם משפחה: דשון תומאס. השחקן שנעלם במשחק הראשון סיפק קונצרט במשחק השני והשתיק את פלאו בלאוגרנה. אבל לא רק הוא, כל הקבוצה הגרמנית הייתה חזקה מאוד. באיירן שלטה לגמרי במחצית הראשונה והצליחה להחזיק מעמד בשנייה כשבארסה הפעילה לחץ כבד עם יותר אמונה מאשר כדורסל".

דשון תומאס עצמו, שהוסיף גם 7 ריבאונדים, אמר: "ידענו שהמשחק השני יהיה קריטי עבורנו. אני חושב שהופענו בגדול ועשינו מהלכים גדולים. כל הקבוצה עשתה, כולם תרמו. הגענו לכאן כדי לשחק חזק ואני חושב שהיה משחק טוב. זה ניצחון חשוב עבורנו וגם עבורי. במשחק הראשון לא הצלחתי לקלוע, לא נכנסתי לקצב, אבל זה קורה. חבריי לקבוצה עזרו לי מאוד, יצאתי ושיחקתי גם בשבילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully