וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה מבינים: "זה משחק שאין ממנו דרך חזרה"

22.4.2022 / 17:07

עומר גולן יעמוד לראשונה על הקווים בקרב התחתית מול נוף הגליל, שם שי ברדה שידר אופטימיות (שבת, 18:00, ספורט3)

מחזור 30הסתיים23/04/2022
מכבי פתח תקוה
    0
    • (16) גוטיירי
    • (42) טווה
    • (62) קיזיטו
    • (88) חליחל
    הפועל נוף הגליל
    תקציר: הפועל נוף הגליל - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

    מכבי פתח תקוה

    במכבי פתח תקוה, שנמצאת מתחת לקו האדום, מבינים שלמשחק הזה יכולה להיות השפעה גדולה על זהות היורדות לליגה הלאומית בתום העונה. לפתח תקוה נותרו רק ארבעה משחקים כדי להינצל ובמועדון הגדירו את הקרב הגורלי כ"משחק שאין ממנו דרך חזרה".

    לפני הפגרה, החליטו במועדון לעשות זעזוע בעמדת המאמן ולאחר פיטוריו של ניר קלינגר, ירד עומר גולן מתפקיד המנהל המקצועי למאמן הראשי. לצידו של גולן נמצאים כל העת נאור לוזון ומוראד מגמדוב. גולן יחסר את איתן אזולאי, שסיים למעשה את העונה, כאשר גם אור בלוריאן ואור אינברום פצועים ולא בסגל. לכן נראה שיהיו כמה שינויים בהרכב לעומת מה שהיה במחזורים הקודמים. בצוות המקצועי ניסו מערכים שונים, אך על פי האימון המסכם נראה שפתח תקוה תשחק בהרכב התקפי, כדי לנצח בכל מחיר.

    הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עידו שחר, עמית מאיר, אבובקאר דומביה, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי, יון ניקולאסקו.

    אבי לוזון האיש החזק של מכבי פתח תקוה עם עומר גולן. דני מרון
    קיבל משחק קריטי כבר בבכורה. גולן עם אבי לוזון/דני מרון

    הפועל נוף הגליל

    ארבעה משחקים בלבד נותרו להפועל נוף הגליל כדי להינצל מירידת ליגה אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל. נוף הגליל, שמדורגת אחרונה, תתארח מחר לקרב תחתית לוהט אצל מכבי פתח תקוה שצמודה אליה מתחת לקו האדום, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תקרב אותה מאוד בחזרה לליגה הלאומית (18:00, ספורט3).

    הניצחון האחרון של הצפוניים בליגה היה נגד מכבי פתח תקוה, אבל זה קרה עוד במסגרת העונה הסדירה ומאז חלפו תשעה משחקים שבהם השחקנים של ברדה הבקיעו רק שלושה שערים.

    "המשחק נגד מכבי פתח תקוה זה משחק שלא צריך להוסיף מילים לגביו", אמר המאמן שי ברדה, "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה. היו לנו שבועיים של אימונים מצויינים. אני מאוד מאמין בקבוצה הזאת, אני שואב את האנרגיות והכוח מהשחקנים, מההנהלה, המועדון ואפילו האוהדים. ארגיע את האוהדים ואגיד שאנחנו כן מאמינים בעצמנו וזו אותה קבוצה שידעה לעשות תוצאות טובות במהלך העונה. אני מאמין מתחילת הדרך שנעשה את זה. אני חסיד של אמונה בכך שבסופו של דבר הדברים צריכים להסתדר ואני מקווה שזה יקרה. אנחנו באים עם מטרה אחת, לבוא ולקחת שלוש נקודות. נצטרך לדעת לנתב את הלחץ למקום חיובי. הכדורגל מבוסס על ביטחון וזה לא סוד שבגלל התוצאות האחרונות הביטחון לא מספיק חזק, אבל כולם כאן מאוחדים ומאמינים ואני שמח שזה קורה".

    על המצב המנטלי של קבוצתו הוסיף: "אנחנו לא נופלים בפרמטר של התלהבות. אנחנו לא קבוצה שמתפרקת, אנחנו לא קבוצה שמקבלת תבוסות. אני יודע שקל לנגח את נוף הגליל ולהגיד שירדנו ליגה, והאמת היא שאנחנו נותנים לכולם סיבות להגיד את זה, אבל אני אופטימי. אנחנו נמצאים ברמת מוטיבציה מאוד גבוהה ואני עושה הכל כדי לנסות ולשפר את הקבוצה. כולם יודעים את החסרונות של הקבוצה ואת הסיטואציה שבה אנחנו נמצאים, אבל לא תשמעו ממני שביב של פסימיות. כל עוד יש סיכוי, נעשה הכל, כי אני מאמין בקבוצה".

    הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', חגי גולדנברג, וויסאם רבאח, גוטיירי טומלין, אלי בלילתי, ג'ניה ברקמן, דייויד טווה, בר כהן, טימותי מוזי, והיב חביבאללה, עומר פדידה.

    עוד בוואלה!

    "הייתי אמור להיות הערבי הראשון בבית"ר ירושלים"

    לכתבה המלאה
    שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל. לירון מולדובן
    "המשחק הכי חשוב שלנו העונה". ברדה/לירון מולדובן

    טריוויה

    * מכבי פתח תקוה אירחה את הפועל נוף הגליל שבע פעמים בשתי הליגות: המפגש הראשון הסתיים ב-1:1 (אוקטובר 2004 בליגת העל) ומאז היו שישה ניצחונות רצופים של המלאבסים.

    * מכבי פתח תקוה ללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים, במהלכם מצאה את הרשת רק פעם אחת וגם זה היה פנדל של עידו שחר.

    * הפועל נוף הגליל לא ניצחה בתשעת משחקיה האחרונים, מאז ה-0:1 הביתי על מכבי פתח תקוה בסוף ינואר, והיא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה במהלך הפלייאוף.

    * בכלל, לנוף הגליל יש את ההתקפה הגרועה בליגה (20 שערי זכות) והיא גם ספגה יותר מכל קבוצה אחרת (49 שערי חובה).

    משחקי המחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-30 בתחתון:

    שבת, 17:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
    שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה
    שבת, 20:00: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
    ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט3)

    שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully