וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מתלבט לגבי החוד, בהפועל ירושלים "מתים שהדרבי יתחיל"

22.4.2022 / 11:45

מאמן בית"ר ביקש מהשחקנים הבכירים לקחת אחריות ולהוביל את הקבוצה להישארות בליגה, טרם התקבלה החלטה מי יפתח מבין בואצ'י ופלייטר. סגל מלא לזיו אריה, שניצחון עשוי למקם את קבוצתו בעמדה מצוינת בקרב המשולש על ההישרדות

מחזור 30הסתיים23/04/2022
הפועל ירושלים
    0
    • (66) בואצ'י
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים/ספורט1

    הפועל ירושלים

    הפועל ירושלים יודעת שהיא ניצבת בפני הזדמנות חד פעמית. היא לא רק מארחת את היריבה העירונית והמושבעת בית"ר ירושלים (שבת, 20:00, ספורט4), אלא גם יודעת שניצחון יכול להגדיל את הפער שלה מהקו האדום לשלוש נקודות כי באותו הערב ייפגשו שתי נועלות הטבלה, מכבי פתח תקוה והפועל נוף הגליל. אם נוף הגליל תנצח וגם הפועל ירושלים תעשה את המוטל עליה, הפער יהיה שלוש נקודות מהקו האדום, אך כשלקבוצה של זיו אריה הפרש שערים עדיף משמעותית.

    כזכור, בשני הדרבים הקודמים העונה במסגרת הליגה, בית"ר יצאה עם ידה על העליונה - בשני המפגשים ניצחה 0:3. המאמן זיו אריה, שלרשותו יעמוד סגל מלא, אמר לקראת המשחק: "זה כרגע לא רלוונטי שזה דרבי מבחינתי, כי לפנינו ארבעה משחקים ואנחנו צריכים לנצח בכל משחק ובכל אצטדיון, אין לנו שום ברירה אחרת. זה לא משנה שזה דרבי, פשוט צריך לנצח".

    הקשר גוני נאור סיפר: "אנחנו מחכים כבר למשחק, ממש סופרים את הימים ומתים שהדרבי יתחיל. עם המצב שלנו בתחתית אנחנו חייבים את הנקודות ונעשה את הכל בשביל זה, בטח כשפוגשים את בית"ר לדרבי. למשחק הזה יש משמעות אדירה ואני קורא לכל אוהדי הפועל להגיע ולתמוך".

    הרכב משוער: יהונתן שאבי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, הראל שלום, גוני נאור, סולומון דניאל, גיא חדידה, גיא בדש, אדוארדו גררו, וויליאם אגאדה.

    גוני נאור שחקן הפועל ירושלים חוגג שער. דני מרון
    לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה. נאור/דני מרון

    בית"ר ירושלים

    בבית"ר ירושלים מדברים כל השבוע רק על דבר אחד לקראת הדרבי: ניצחון והישארות בליגה. תוצאת תיקו לא תהיה רעה לאור המצב בתחתית, אך אף אחד לא מדבר על זה ובמועדון מבהירים שהם רוצים להשלים את המשימה בדרבי ולעשות סוף לעונה המסוייטת הזאת. כל הסגל יעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס, פרט לניב זריהן שרק לאחר האימון המסכם ניתן יהיה לדעת אם יתלבש בעקבות הפציעה.

    שחקנים כמו אופיר קריאף, ריצ'מונד בואצ'י ומקס גרצ'קין מושכים פציעות ועושים הכל כדי לשחק, אבל נראה שקריאף יהיה היחיד מביניהם שיפתח. אבוקסיס דאג לדריכות גדולה באימונים ומניעת מצב של אופוריה בשל פער ה-6 נקודות מהקו האדום והמיני בריחה מהתחתית, כאשר השחקנים הבכירים יותר נתבקשו לשוחח על כך בחדר ההלבשה.

    בנוגע להרכב לא צפויים יותר מדי שינויים. לירן רוטמן תורגל על חשבון תמיר עדי בחלק מהאימונים, אך אבוקסיס יחליט על ה-11 רק בערב. אם בואצ'י היה בכשירות מלאה לאורך כל השבוע הוא היה פותח, אבל בשל המצב עוד קיימת התלבטות בינו לבין פלייטר. דן עזריה ימשיך לקבל קרדיט במרכז השדה.

    הרכב משוער: איתמר ניצן: עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, אורן ביטון, דן עזריה, לירן רוטמן, מיכאל אוחנה, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר.

    עוד בוואלה!

    בחזרה למקום הפשע

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים, חלאופילו פלייטר, מול שחקן הפועל נוף הגליל, גוטי. מאור אלקסלסי
    אבוקסיס מתלבט לגבי החוד. פלייטר/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * מאזן הדרבים בליגה הבכירה מאז קום המדינה עומד על 12:25 לזכות בית"ר ועוד 21 תוצאות תיקו, כשהתוצאה השכיחה ביותר היא 1:1 (14 פעמים).

    * הפועל ירושלים ניצחה בדרבי בגביע הטוטו בסוף יולי, אבל בליגה היא לא גברה על בית"ר ב-11 המפגשים האחרונים, מאז שנצח מסובי קבע 0:1 בפלייאוף התחתון במאי 1991, בדרבי האחרון בימק"א.

    * הפועל ירושלים ניצחה רק אחד מששת משחקי הבית האחרונים, ובשלושה מארבעת האחרונים אפילו לא הבקיעה.

    * בית"ר חיברה שני ניצחונות לראשונה מאז ינואר אשתקד. שלושה ברצף? את זה היא לא עשתה בליגת העל מאז דצמבר 2019.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טדי
    קהל: 8179

    משחקי המחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-30 בתחתון:

    שבת, 17:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
    שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה
    שבת, 20:00: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
    ראשון, 20:15: בני סכנין - הפועל באר שבע (ספורט3)

    שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully