וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי בצרות: מידלטון ופורטיס נפצעו ובספק להמשך הסדרה מול שיקגו

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 8:42

כוכב המשנה של האלופה נקע את ברכו לקראת סיום המשחק מול הבולס ויעבור -MRI. פורטיס קיבל מרפק בפניו, השניים ייעדרו ממשחק 3?

פלייאוף 2022 ב-NBA ממשיך להלהיב, אך כמו כמעט בכל פוסט סיזן בעונות האחרונות, הפציעות ממשיכות להוות פקטור משמעותי מאוד. אחרי שפיניקס איבדה את כוכבה דווין בוקר ודאלאס את לוקה דונצ'יץ', כעת גם מילווקי האלופה נפגעה כשאיבדה במשחק מול שיקגו שני שחקנים בגלל פציעות: כריס מידלטון השחקן מספר 2 שלה ובובי פורטיס.

מידלטון החליק כשחדר לסל במהלך הרבע האחרון של המשחק בו הפסידה קבוצתו 114:110 לשיקגו ונפגע בברכו השמאלית. הפורוורד קיבל טיפול בחדר ההלבשה ולאחר מכן התברר שהוא סובל מנקע בברכו השמאלית ויעבור בדיקת MRI קריטית שתקבע האם מדובר בפציעה חמורה יותר או רק בנקע שלא ישבית אותו מהמשך הפלייאוף.

כריס מידלטון מילווקי. רויטרס
נפצע לקראת הסיום ועשוי להיעדר מהמשך הסדרה. מידלטון שומר על קארוזו/רויטרס

מידלטון הספיק לקלוע 18 נקודות ולהוסיף 8 אסיסטים ב-33 דקות לפני שנפצע וזו מכה גדולה לבאקס, שקיבלו רגעי קלאץ' בלתי נשכחים מהשחקן הזה בדיוק לפני שנה באליפות המלהיבה של הקבוצה שבה מידלטון כיכב לצד יאניס אנטטוקומפו כמובן. אבל זו לא הפציעה היחידה. בובי פורטיס נפגע בפניו אחרי שקיבל מרפק מטריסטן תומפסון סנטר שיקגו ולאחר המשחק הוא דימם מאזור העין שבו הוא קיבל את המכה.

פורטיס ניסה להתחמם אחרי ההפסקה כדי לחזור לשחק, אבל חזר כאוב לחדר ההלבשה. זמן קצר לאחר שהחל הרבע השלישי, מילווקי הודיעה שהוא לא יחזור לשחק בגלל שריטה בעין.

לאורך העונה הסדירה, מידלטון היה הסקורר מספר 2 של מילווקי עם קצת יותר מ-20 נקודות בממוצע למשחק וגם 5.4 אסיסטים. פורטיס היה הריבאונדר מספר 2 אחרי יאניס עם קצת יותר מ-9 ריבאונדים למשחק והוא שיחק יותר מכל שחקן אחרי בקבוצה כששותף ב-72 משחקים העונה בהם רשם מעל 28 דקות למשחק, כך שלא מדובר בשחקן זניח.

כעת מילווקי תנדוד לשיקגו במצב של 1:1 בסדרה ותצטרך להחזיר את הביתיות, בסבירות גבוהה מאוד ללא מידלטון. האם שנה אחרי הזכייה הזוהרת באליפות, הבאקס יודחו כבר בסיבוב הראשון? כרגע זה לא נראה תסריט קלוש מהמציאות, במיוחד לאור הקושי בו נתקלה הקבוצה בשני המשחקים עד כה בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully