וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלשת ניצחון לאמביד בטורונטו, 41 נקודות לדרוזן, ברוקלין שוב הפסידה

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 8:23

פילדלפיה עלתה ל-0:3 עם 101:104 בקנדה אחרי הארכה. כוכב שיקגו הוליך אותה לניצחון במילווקי. בוסטון עלתה ל-0:2 על קיירי ודוראנט

דני אבדיה בישראל/קובי אליהו

פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שלושה משחקים. ברוקלין של דוראנט וקיירי שוב הפסידה בבוסטון והיא כבר בפיגור 2:0. פילדלפיה עלתה ל-0:3 על טורונטו אחרי משחק דרמטי ושלשת ניצחון של אמביד בהארכה. שיקגו הפתיעה במילווקי והשוותה ל-1:1 מול האלופה עם הצגה אדירה של דרוזן.

ג'ואל אמביד פילדלפיה חוגג. רויטרס
איזה משחק ואיזה שחקן. ג'ואל אמביד/רויטרס

בוסטון - ברוקלין 107:114 (0:2 לסלטיקס)

אחרי סל הניצחון של ג'ייסון טייטום על הבאזר במשחק הקודם, קבוצת הכוכבים מברוקלין האמינה שהיא מסוגלת להשוות את הסדרה, אך הסלטיקס שעמלו כל העונה כדי לסיים בצמרת המזרח, לא שמטו את יתרון הביתיות והשיגו ניצחון קריטי שממנו יהיה קשה לנטס לחזור. טייטום היה כוכב המשחק הקודם, אך הפעם ג'יילן בראון לקח פיקוד עם 22 נקודות, כולל 10 ברבע האחרון במשחק שבו בוסטון פיגרה כבר ב-17 הפרש. טייטום קלע 19 לבוסטון, שתסכלה לחלוטין את קווין דוראנט ושמרה אותו ללא אף סל שדה במחצית השנייה. אל הורפורד המשיך להצטיין עם 16 נקודות וקיבל הרבה עזרה מטייס בצבע עם 15. בוסטון עשתה עבודה גדולה על צמד הכוכבים של ברוקלין, כאשר חוץ מדוראנט שסיים עם 27 ב-4 מ-17 בלבד מהשדה, גם קיירי שהיה נפלא במשחק הראשון אכל מרורים ותרם רק 10 נקודות באחוזים רעים (4 מ-13). הסדרה עוברת כעת לניו יורק, כשברוקלין תארח את המשחק השלישי בשבת ותהיה חייבת, פשוט חייבת לנצח.

עוד בוואלה!

דווין בוקר יחמיץ את משחקים 3 ו-4, סימונס ודונצ'יץ' עומדים לחזור

לכתבה המלאה
ג'ייסון טייטום מול קווין דוראנט. רויטרס
שוב גבר על דוראנט. טייטום/רויטרס

טורונטו - פילדלפיה 104:101 (0:3 לסיקסרס)

אחד הרגעים המתסכלים בקריירה של ג'ואל אמביד עד כה היה משחק 7 בגמר המזרח מול טורונטו, שבו קוואי לאונרד קלע שלשה בלתי אפשרית על הבאזר ושלח את קבוצתו לגמר על חשבון פילדלפיה. הלילה, אמביד השיג נקמה מושלמת מבחינתו כשהעלה במו ידיו את קבוצתו ל-0:3 עם שלשת ניצחון אדירה על הבאזר של ההארכה. אמביד קיבל כדור ליד הפינה כשנותרו 0.8 שניות לסיום והצליח איכשהוא להכניס את הכדור פנימה. הסנטר הנפלא סיים את המשחק הזה עם 33 נקודות ו-13 ריבאונדים וסייע לקבוצתו לחזור מפיגור 17. טייריס מקסי הוסיף 33 ו-13 ריבאונדים וג'יימס הארדן הספיק לקלוע 19 והוסיף 10 אסיסטים לפני שיצא בשש עבירות בהארכה. או ג'יי אנונובי תרם 26 לראפטורס, שקיבלו רק 12 נקודות מפסקל סיאקם ופרד ואנווילט וטורונטו רחוקה הפסד אחד מהדחה מוקדמת.

דמאר דרוזן שיקגו מול מילווקי. רויטרס
ניצח את האלופה במו ידיו. דרוזן/רויטרס

מילווקי - שיקגו 114:110 (1:1 בסדרה)

הפלייאוף של ה-NBA ממשיך להפתיע ואחרי שנתנה פייט במשחק הראשון, שיקגו השיגה ניצחון גדול במילווקי כדי לגנוב את יתרון הביתיות כבר במשחק השני. דמאר דרוזן, שהתקשה מאוד במשחק הקודם וקלע באחוזים איומים, רשם הלילה את אחד ממשחקיו הגדולים בקריירה עם 41 נקודות, כולל הסל האחרון במשחק ששבר את הבאקס 18 שניות לסיום. ג'רו הולידי עוד ניסה להציל את המצב עם שלשה אבל החטיא והאלופה תהיה חייבת כעת לנצח בשיקגו כדי שלא להיות מודחת כבר בסיבוב הראשון. דרוזן הצליח לקלוע 41 כאמור ללא אף שלשה כשהוא קולע 16 מתוך 31 הזריקות שלו במשחק. הוא קיבל הרבה עזרה מניקולה ווצ'ביץ' שתרם 24 ו-13 ריבאונדים ומזאק לאבין הצלע השלישית שהוסיף 20. מנגד, יאניס אנטטוקומפו ה-MVP של הפלייאוף הקודם עשה את שלו עם 33 נקודות באחוזים טובים (11 מ-22), 18 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. ברוק לופז הוסיף 25 ומידלטון 18 ו-8 אסיסטים לפני שנפצע ונטש ברבע הרביעי. אלא שחוסר היכולת לעצור את דרוזן והתרומה הדלה של הספסל (8 נקודות) היו בעוכריה של מילווקי שתצטרך לשחק הרבה יותר טוב במשחקים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully