וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד רחוקה 4 נקודות מאליפות: "נגיע אופטימיים למשחק מול סיטי"

גם בסגל חסר הבלאנקוס חגגו את ה-1:3 על אוסאסונה בדרך לאליפות, המאמן והשחקנים הגנו על בנזמה שהחמיץ שני פנדלים וחשפו את החיבור המיוחד. אנצ'לוטי: "גם את הפנדל הבא קארים יבעט"

שחקני ריאל מדריד חוגגים בחדר ההלבשה את הניצחון הדרמטי 2:3 על סביליה/טוויטר, האתר הרשמי של ריאל מדריד

ריאל מדריד המשיכה אתמול (רביעי) בדהרה שלה לעבר אליפות מספר 35 בתולדות המועדון, כששערים של דויד אלאבה, מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס העניקו לבלאנקוס ניצחון 1:3 על אוסאסונה - למרות שקארים בנזמה החמיץ שני פנדלים. בזכות הניצחון לריאל 78 נקודות ויתרון 17 נקודות בפסגה על אתלטיקו מדריד, בעוד ברצלונה במקום השלישי במרחק 18 נקודות (ושני משחקים חסרים, תשחק היום נגד סוסיאדד). ריאל זקוקה לעוד 4 נקודות מחמשת המשחקים האחרונים כדי להבטיח את האליפות.

ויניסיוס חוגג עם לוקאס ואסקס עוד ניצחון של ריאל מדריד. רויטרס
חגיגה לבנה בפמפלונה. ריאל מדריד/רויטרס
קארים בנזמה אחרי שהחמיץ פנדל במדי ריאל מדריד. רויטרס
קארים בנזמה אחרי שהחמיץ פנדל במדי ריאל מדריד/רויטרס

"עשינו עוד צעד לקראת התואר", אמר בסיום פדה ואלוורדה, "עשינו היום כמה טעויות, אבל ניצחנו. כולנו חלק מהקבוצה הזאת, וכיף לראות שחקנים מקבלים הזדמנות לשחק". ואלוורדה התכוון בין השאר לעובדה שדני סבאיוס פתח לראשונה אחרי שלוש שנים, ואפילו המאמן רקלו אנצ'לוטי אמר ש"סבאיוס היה שחקן הכי טוב שלנו היום".

אנצ'לוטי מסופק כי "כולם היו מאוד מחויבים היום, היה לנו משחק טוב, ונגיע אופטימיים למשחק מול סיטי. מודריץ', קרבאחל וקרוס לא היו לגמרי כשירים, ולכם לא שיחקו".

ריאל יכולה גם להיות מרוצה מהעובדה שניצחה למרות שכוכבה הבלתי מעורער קארים בנזמה לא כבש - ואף החמיץ שני פנדלים (!), בדקות ה-52 וה-59, ברצף שלילי נדיר מבחינתו. "אם יהיה עוד פנדל בנזמה יבעט אותו", הבטיח אנצ'לוטי, "הוא שיחק היום עבור הקבוצה". גם ואלוורדה הבטיח: "כולנו חיפינו עליו, זאת ממש לא בעיה שקארים החטיא שני פנדלים, הוא עוד יכבוש עבורנו הרבה".

משחקי יום חמישי

אספניול - ראיו וייקאנו
לבנטה - סביליה
קאדיס - אתלטיק בילבאו
ריאל סוסיאדד - ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully