וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק איביץ': מכבי תל אביב תחליף שחקנים רבים

21.4.2022 / 6:47

במועדון התקשו לעכל את ההפסד בגביע, שחקן: "זו אחת ההשפלות הכי גדולות שחשתי בקריירה". המטרה: לנסות להחזיר שחקנים כמו ערן זהבי, דור פרץ ואלי דסה. ייעשה ניסיון גם להחליף את מרבית הזרים

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 3:1 (חצי גמר גביע המדינה)/ספורט1

הלם במכבי תל אביב אחרי ההפסד אמש (רביעי) להפועל באר שבע 1:3 בחצי גמר גביע המדינה. במועדון התקשו לעכל את התוצאה הרעה כל כך במשחק שהיה יחסית נוח באצטדיון בלומפילד, כאשר הקבוצה כבר עלתה ליתרון מוקדם והיתה צריכה לכבוש את השני ולדאוג לניצחון כדי להשיג מקום בגמר מול מכבי חיפה. "זו אחת ההשפלות הכי גדולות שחשתי בכל הקריירה", הודה שחקן במכבי תל אביב. "במשך דקות ארוכות מאוד הרגשנו חסרי אונים על כר הדשא בלי שום יכולת לייצר מצב אחד אמיתי לכיבוש במחצית השנייה". דן גלזר אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אני בעיקר עצוב. ממש עצוב על מה שקרה כאן הערב".

דן גלזר, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"עצוב ממה שקרה כאן". דן גלזר/דני מרון

במכבי תל אביב מבינים שהקשר עם מלאדן קרסטאיץ' יסתיים ביום בו העונה תיגמר, אלא אם יימשכו ההפסדים ואולי הם יובילו לפרידה מוקדמת מהסרבי. קרסטאיץ' צריך להעמיד את הקבוצה על הרגליים כי כבר ביום שני יש לו דרבי מול הפועל תל אביב ותסריט ובו הפסד נוסף, נראה כרגע ריאלי לגמרי. הסרבי הודה אמש: "המצב קשה מאוד".

אבל עם כל הכבוד לששת המשחקים שנותרו לסיום העונה, השאלה הגדולה היא מה מכבי תל אביב תהיה מוכנה לתת לוולדאן איביץ' כדי לשכנע אותו להגיע. במכבי תל אביב מבינים שהם יצטרכו להחליף שחקנים ולשלם לחלק מהם סכומי כסף כדי להיפטר מהחוזים לעונה הבאה. למכבי תל אביב ברור כי איביץ' לא יסכים לבוא בסגל כזה וכי הוא ירצה לחזק את הקבוצה ולבצע מהפכה בסגל.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ימיו במכבי תל אביב ספורים. קרסטאיץ'/דני מרון

במועדון ינסו שוב להשפיע על ערן זהבי, דור פרץ ואלי דסה כדי להחזיר אותם לקבוצה, אך במקביל ינסו להתקדם מול עומרי גנדלמן, מוחמד כנעאן ושחקני ליגה ישראלים טובים אחרים.

באגף הזרים, ייעשה מאמץ גדול כדי לאוורר את הסגל ממרבית הזרים במטרה לפנות מקום להחתמות חדשות. שני המשחקים האחרונים לימדו עד כמה מכבי תל אביב לא נבנתה מספיק טוב וכי גם עם מאמן אחר, היא תהיה חייבת להעניק לו סט כלים הרבה יותר איכותי.

במועדון מודאגים מאוד מאיבוד הרסן ביציעים והשלכת עשרות החפצים לכר הדשא לעבר רחבת הפועל באר שבע. גם ההגעה של האוהדים למתחם קרית שלום אחרי חצות במקביל לניפוץ שמשות אוטובוס אוהדי הפועל באר שבע, הרתיחו את אנשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully