וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה ענקית: באיירן מינכן ניצחה בברצלונה והשוותה ל-1:1

דשון תומאס היה פנטסטי עם 25 נקודות (6 מ-7 לשלוש) והוביל את קבוצתו לניצחון חוץ, 75:90. מילאנו ניצחה 66:73 את אנאדולו

אימון ריאל מדריד לפני פתיחת סדרת פלייאוף היורוליג נגד מכבי תל אביב/אור שקדי, מדריד

פלייאוף היורוליג נמשך הערב (חמישי) עם המשחק השני בכל אחת מהסדרות: באיירן מינכן רשמה ניצחון עצום עם 75:90 על ברצלונה בחוץ, בעוד אולימפיה מילאנו הצליחה לנצח 66:73 את אנאדולו אפס וגם היא איזנה את הסדרה ל-1:1.

דשון תומאס שחקן באיירן מינכן. Sonia Canada, GettyImages
תצוגת שיא שלו. תומאס/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה (1) - באיירן מינכן (8) 90:75, 1:1 בסדרה

איזו הפתעה ענקית. באיירן מינכן הייתה טובה גם במשחק הראשון, אבל בסופו של דבר הפסידה וגם איבדה את הקלע המצטיין שלה העונה דארון היליארד. למרות זאת, היום היא רשמה אולי את הניצחון הגדול ביותר בתולדותיה והצליחה לאזן את סדרת רבע הגמר בצורה מפתיעה מאוד. הקבוצה של אנדראה טרינקיירי שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו, הובילה כמעט כל הזמן וברוב הזמן גם בפער דו ספרתי כששרונאס יאסיקביצ'יוס לא מפסיק להשתולל על הקווים. עבור באיירן מינכן זה ניצחון חוץ ראשון אי פעם בפלייאוף אחרי שבעונה שעברה הפסידה 3:2 למילאנו, אבל הפסידה בשני משחקי החוץ.

דשון תומאס רשם משחק עצום עם 25 נקודות (6 מ-7 לשלוש), 7 ריבאונדים, 2 אסיסטים וללא איבודים. גם אנדראס אובסט היה טוב מאוד עם 15 נקודות (4 מ-7 מחוץ לקשת), ניק וויילר באב עשה המון עבודה עם 12 נקודות, 8 ריבאונדים (5 בהתקפה) ו-4 אסיסטים. אוגניין ירמאז קלע 11 ואוגוסטין רוביט תרם 10 ו-8 כדורים חוזרים. את ברצלונה העצבנית הוביל ניקולה מירוטיץ' עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, גם ניקולאס לפרוביטולה קלע 16 וניק קלאתיס תרם 13 ו-8 אסיסטים.

עוד בוואלה!

משפל לגאות: כך מסבירים באירופה את המהפך של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שאבון שילדס שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
הוביל את מילאנו עם 21 נקודות. שילדס/GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו (3) - אנאדולו אפס (6) 66:73, 1:1 בסדרה

האיטלקים אמנם חסרו את ניקולו מלי, שנפצע במשחק הראשון, אבל גם כך הצליחו לרשום סיומת נהדרת למשחק ולאזן את הסדרה בזכות שאבון שילדס המצוין. האמריקאי קלע 21 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, סרחיו רודריגס גם התעלה עם 17, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. מלקולם דילייני, שקלע רק נקודה אחת במשחק הראשון, היה לא טוב גם הפעם עם 3 נקודות ב-1 מ-7 מהשדה. את אנאדולו הובילו, כרגיל, שיין לארקין ו-וסילי מיציץ'. הראשון קלע 19 נקודות והשני 18 עם 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. הטורקים יקוו לסגור סיפור בבית בכל זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully