וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרטל, תומפקינס וטיילור התאמנו הבוקר וצפויים להיכלל בסגל ריאל

הבלאנקוס מגיעים באחד המשברים הגדולים בתולדותיהם ובלי דק החולה, אך לרשות לאסו שוב יעמדו כלים משמעותיים נוספים. הוויזינק סנטר לא אמור להתמלא, 400 אוהדים ינסו לתת למכבי תל אביב דחיפה

אימון ריאל מדריד לפני פתיחת סדרת פלייאוף היורוליג נגד מכבי תל אביב/אור שקדי, מדריד

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו באימון. אור שקדי, מערכת וואלה
יחלץ את הבלאנקוס מאחד המשברים הגדולים שידעו? לאסו הבוקר/מערכת וואלה, אור שקדי

סדרת רבע גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב לריאל מדריד תיפתח הערב (רביעי, 22:00) בוויזינק סנטר שבבירת ספרד. מההערכות אמש במדריד, האולם שמכיל 17,453 מקומות יהיה רחוק מלהיות מלא, כשאחת הסיבות המרכזיות היא משחק הכדורגל של ריאל מדריד שייערך במקביל. למרות זאת, 400 אוהדי מכבי תל אביב שיהיו ביציעים העליונים לא אמורים לבלוט יתר על המידה באולם הגדול.

הבוקר ערכה ריאל מדריד את האימון האחרון שלה לקראת ההתמודדות. ריאל מגיעה למשחק בעיצומו של אחד המשברים המשמעותיים ביותר שלה בשנים האחרונות, כתוצאה משבעה הפסדים בתשעת משחקי היורוליג האחרונים העונה - וממלחמה על המקום הראשון עם ברצלונה, היא הידרדרה אל המקום הרביעי ולסדרה קשה מול הצהובים שבמומנטום נהדר.

תומא הרטל באימון ריאל מדריד. אור שקדי, מערכת וואלה
יעלה לפרקט מול מכבי תל אביב? הרטל/מערכת וואלה, אור שקדי

אם המשבר הנוכחי לא מספיק, ריאל איבדה לקראת המשחק הראשון, וככל הנראה גם השני, את הפורוורד הארגנטינאי הנהדר גבריאל דק שהתגלה כחיובי לקורונה בבדיקה שנערכה לו בתחילת השבוע. מנגד, תומא הרטל וטריי תומפקינס, שניים שהוצאו מסגל הקבוצה לפני שבועיים, חזרו לאימונים מלאים, ערכו את האימון המסכם אמש ואת אימון הקליעות הבוקר והם צפויים להיות בסגל של פבלו לאסו, למרות שלא ברור כמה דקות משחק הם יקבלו מהמאמן. גם ג'פרי טיילור שלא היה בסגל במשחק הליגה האחרון, ייכלל בסגל וצפוי לשחק.

הוויזינק סנטר שייארח הערב את המשחק נמצא באותו המקום של הפלאסיו דה דפורטס דה לה קומונייד דה מדריד המפורסם שנבנה בשנת 1960, ונשרף בשנת 2001. האולם נבנה ונפתח מחדש בשנת 2005 וריאל מארחת בו את משחקיה מאז. האולם משמש בעיקר להופעות מלבד לכדורסל וכדוריד ובשנים האחרונות חלה ירידה מתמדת בכמות הצופים הממוצעת במשחקיה של ריאל, שעומדת מאז חזרת הקהל בעידן הקורונה על כ-9,500 בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully