וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות אצל אוהדי מכבי תל אביב: "באים לגנוב את המשחק הראשון"

כ-250 אוהדים הגיעו עם הקבוצה למדריד לקראת פתיחת סדרת הפלייאוף נגד ריאל: "לא האמנו שנגיע לרגע הזה. יש אנרגיה חדשה תחת אבי אבן"

תקציר: ריאל מדריד - בראוגן 65:90/ספורט1

מכבי תל אביב תחזור מחר (רביעי, 22:00) לשלב הפלייאוף של היורוליג לראשונה זה חמש שנים כשתתארח בויזינק סנטר שבמדריד אצל ריאל מדריד למשחק הראשון בסדרת רבע הגמר. עם הצהובים יצאו כ-250 אוהדים, מתוכם כמה עשרות מארגון הגייט, כשבמועדון מעריכים שכ-400 אוהדים יגיעו בסופו של דבר למשחק ויתמכו בהם.

אוהדי מכבי תל אביב בטיסה למדריד. אור שקדי, מערכת וואלה
מספרם עוד עשוי להגיע ל-400. אוהדי מכבי תל אביב/מערכת וואלה, אור שקדי

ההתרגשות אצל האוהדים הייתה בשיאה. רובם הגיעו בשתי טיסות, הראשונה טיסה של 180 אוהדים, והשנייה טיסה עם שחקני ואנשי הקבוצה, כשבמכבי דאגו לצייד את האוהדים בצעיפים, משחק טריוויה עם שאלות על העבר של המועדון ומסכות קורונה ממותגות. האוהדים פתחו בשירה במהלך השהייה באוויר, והחגיגה מחר בויזיניק סנטר צפויה להיות גדולה.

"אני מנסה להיות אופטימי, לתמוך בקבוצה כמה שאפשר, מקווים לגנוב ניצחון אחד", אמר בשדה התעופה האוהד תומר שפירא, "האופטימיות לא בשמיים' אבל אנחנו מקווים לגנוב משחק אחד. עם התרגיל שריאל עשתה, שהחזירה את הרטל ותומפקינס, מקווה שמכבי יתנו הכל. אנחנו באים לתמוך ולנצח. בכלל לא האמנתי שנגיע לכאן, אבל בגלל המלחמה והסנקציות על הרוסיות יש אופטימיות ואנרגיות גם בהיכל, יש אנרגיה, התלהבות ולהט".

משפחת משיח, האבא מאיר והילדים מתן ועידו, יצאו מגן יבנה והגיעו למשחק כשהם מקבלים את ברכת הדרך מהאמא שנותרה בבית. "האישה נשארה מאחורה, תמכה ואמרה שנהנה. המפתח זה לגנוב את המשחק הראשון. זה מדהים, יש לנו שלושה מנויים, בהתחלה זה לא היה שם בכלל, אבל לקראת הסוף, שלושה-ארבעה משחקים אחרונים, הם הביאו פייט ענק ונקווה שנביא בסוף העונה את הגביע", סיפר האבא מאיר.

מתן הוסיף: "ההתרגשות בשיא. אחרי שהעונה שעברנו לא חשבנו שנגיע לרגע הזה, אבל גם המלחמה, גם הדחיפה תחת אבי אבן, יש רוח חדשה ואפשר לעשות משהו מיוחד בנסיעה הזאת. ריאל עשו לנו תרגיל יפה עם הרטל ותומפקינס, יש לנו צ'אנס לגנוב את המשחק הראשון, את השני יהיה קשה לנצח, אם יש רגע שאפשר לעבור את ריאל זה עכשיו שהם שבירים, והכי חשוב לעצור את טבארס.

הבן הצעיר עידו הוסיף הימור משלו לסדרה: "ננצח 1:3. ננצח את הראשון, נפסיד את השני וננצח את שני האחרונים בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully