וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון הפסידה לגלבוע גליל, ניצחון דרמטי לאילת בבאר שבע

נועלת הטבלה נכנעה בביתה 85:79 והיא מתקרבת לעבר ירידה ללאומית בצעדי ענק. הדרומיים השיגו 73:76 והפער מהמקום השמיני ירד לניצחון אחד בלבד, 27 נק' לדגלאס

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

המחזור השני של הבית התחתון בליגת העל בכדורסל נחתם היום (שני) עם שני משחקים. במפגש הראשון הפועל אילת גברה בחוץ 73:76 על הפועל באר שבע, במפגש השני נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון הסתבכה כשנכנעה בביתה 85:79 למכבי ראשון לציון.

שחקן הפועל גלבוע/גליל סשה קיליה ג'ונס. לירון מולדובן
סיבך את הראשל"צים עוד יותר. קיליה-ג'ונס/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון - הפועל גלבוע/גליל 85:79

הפועל גלבוע/גליל הצליחה לפני שנתיים לנצח את כל משחקיה בבית התחתון, העפילה משם לפלייאוף ובסופו של דבר גם הגיעה עד הפיינל פור. גם היום היא עשתה את המוטל עליה כשניצחה במשחקה השני בפלייאוף והשלימה סוויפ עונתי על נועלת הטבלה, שרשמה הפסד כואב נוסף כשבוע אחרי התבוסה הקשה שספגה מעירוני נס ציונה - בשורה רעה נוספת אחרי שמוקדם יותר היום אובחן גיא פלטין עם מחלת הנשיקה והוא צפוי להיעדר עד סיום העונה.

הפתיחה עוד הייתה צמודה ואפילו הייתה זו ראשון לציון ששלטה והובילה, אבל האורחים מהגליל קלעו 37 נקודות ברבע השני - שיא עונתי מול 16 נקודות בלבד של המקומיים. ראשון לציון השיבה ברבע שלישי מטורף משלה שבו קלעה 25 נקודות וספגה 8 בלבד וכך מחקה פיגור של 18 נקודות, אבל לא השכילה לשמור על המומנטום, איבדה את המשחק בדקות ההכרעה והיא במרחק שני ניצחונות מבאר שבע שמעליה. האורחת נהנתה ברגעי האמת בעיקר מאור קורנליוס ומייקל בריסקר שקלעו 11 ו-13 נקודות בהתאמה - קורנליוס קלע את כל הנקודות ברבע האחרון - אך כקלע המוביל שלה סיים סשה קיליה-ג'ונס עם 23 נקודות לצד 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וגם יותם חנוכי הצטיין עם 18 נקודות, מהן 15 במחצית הראשונה בה כלל לא החטיא.

אנתוני בראון וארצ'י גודווין הובילו את רשימת הקלעים של ראשון לציון עם 17 נקודות כל אחד, אך גודווין גם הורחק אחרי הבאזר בעקבות התנהגות לא הולמת כלפי צוות השופט. קיילב ווסון ונתנאל ארצי לא הצליחו לנצח על אף 13 ו-12 נקודות בהתאמה.

קלעו למכבי ראשון לציון: גודווין ובראון 17 כ"א, ווסון 13, ארצי 12, סימפסון 11, הולוואי 5, שניידרמן ופלד 2 כ"א.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: קיליה-ג'ונס 23 (8-11 לשתיים, 2-3 לשלוש), חנוכי 18, בריסקר 13, קורנליוס 11, באטל, קוק ופראנטס 6 כ"א, סרור 2.

עוד בוואלה!

גורמים במכבי חיפה: טוני מיטשל הפקיד את דרכונו תמורת גראס

לכתבה המלאה
ג'סטין פאטון, הפועל אילת. דני מרון
ניצחון חשוב לאילת. פאטון/דני מרון

אחרי רבע ראשון צמוד הייתה זו המארחת שפתחה מבערים, כאשר שחקן הרכש הטרי אנטוניו בלייקני הטביע וקבע יתרון דו ספרתי, אותו הצליחה האורחת לצמצם לפיגור38:31 בהפסקה. אילת הצליחה לרשום מהפך שתי דקות לסיום הרבע השלישי עם שני סלים רצופים של ג'סטין פאטון ואל הרבע האחרון ירדו שתי הקבוצות בשוויון 58.

המומנטום של האורחת נמשך ברבע האחרון, כאשר שלשה חשובה של רועי הובר קבעה 65:70. בלייקני איזן עם חמש נקודות רצופות, אך לאחר מכן החלה סדרת זריקות עונשין בשני הצדדים לקראת הסיום. 14 שניות לסיום, אילת שהובילה נקודה איבדה את הכדור ביציאה מפסק הזמן, אך למזלה נטע סגל שגה ואיבד את הכדור בעצמו. כריסטיאן דוליטל קלע פעמיים מהקו, בלייקני פספס הזדמנות לאזן ואילת ניצחה 73:76. טוני דגלאס הוביל עם 27 נקודות, בלייקני צלף 25 מנגד.

קלעו לבאר שבע: אנטוניו בלייקני 25, דרק פארדון 19 (13 ריבאונדים), אמיר בל 13, ג'וניור איטו 9, נטע סגל 4 (10 אסיסטים), עמית זיס 3. שותפו ולא קלעו: טראוויס ווריק, בן אייזנהארט.

קלעו לאילת: טוני דגלאס 27 (9 ריבאונדים), רועי הובר 14, ג'סטין פאטון 10, כריסטיאן דוליטל 9 (8 ריבאונדים), צוף בן משה 7, חואקין שוכמן 5, בריון אלן ונועם אביבי 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully