וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי חגג עם 20 אלף אוהדי פ.ס.וו וזכה לתשואות, נאתכו: "לעוד כאלה"

החלוץ הישראלי שזכה בתואר ראשון מחוץ לישראל התקבל בתשואות על ידי הקהל המשולהב באצטדיון הביתי: "כל כך שמח מהרוח הקבוצתית שלנו". שחקני הנבחרת (וסרג'י רוברטו) בירכו, רוג'ר שמידט קרס מהתרגשות: "זה לא ייאמן". באייאקס זעמו: "הכל היה נגדנו"

תקציר גמר הגביע ההולנדי: פ.ס.וו איינדהובן - אייאקס 1:2/ספורט1

אי אפשר היה לפספס את ההתרגשות העצומה של אנשי פ.ס.וו איינדהובן אתמול (ראשון), אחרי הזכייה בגביע ההולנדי. מה עוד צריך? גמר קלאסי עם אווירה מדהימה מול היריבה הגדולה אייאקס, פיגור 1:0 מוקדם, ואז קאמבק אדיר ומהפך, ניצחון בשיניים עם הרבה מזל, ובסיום שריקת הסיום שמבטיחה את התואר המתוק, שמגיע אחרי ההדחה מאירופה מול לסטר ביום חמישי, ובידיעה שיהיה קשה לזכות באליפות מול הקבוצה מאמסטרדם.

אחרי המשחק, הגיעו שחקני פ.ס.וו לאצטדיון הביתי וחגגו עם קרוב ל-20 אלף אוהדים את התואר המתוק. בסרטונים מהאצטדיון נראים השחקנים חוגגים בטירוף לצד האוהדים, שהדליקו אבוקות ורימוני עשן.

כך נראה החגיגות באוטובוס ובכניסה לאצטדיון (כולל תשואות לזהבי וגצה)

כך זה נראה בחדר ההלבשה

ובאצטדיון עצמו

מאמן פ.ס.וו איינדהובן רוג'ר שמידט חוגג זכייה בגביע. Prestige/Soccrates, GettyImages
מאמן פ.ס.וו איינדהובן רוג'ר שמידט חוגג זכייה בגביע/GettyImages, Prestige/Soccrates
מאמן פ.ס.וו איינדהובן רוג'ר שמידט חוגג זכייה בגביע לצד מריו גצה. Prestige/Soccrates, GettyImages
מאמן פ.ס.וו איינדהובן רוג'ר שמידט חוגג זכייה בגביע לצד מריו גצה/GettyImages, Prestige/Soccrates

וכמובן, ערן זהבי. החלוץ הישראלי אומנם לא כבש, אבל גם הוא חגג תואר ראשון מאז שעזב את מכבי תל אביב, ואחרי שריקת הסיום מיהר לחגוג עם אשתו ומשפחתו ביציע, לפני שהצטרף לשמחה בחדר ההלבשה. לאחר מכן זהבי הצטרף לחבריו, שנסעו לחגוג עם אוהדי פ.ס.וו באצטדיונם הביתי.

זהבי קיבל ברכות רבות מקולגות באינסטגרם, כולל שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו וחברים רבים לנבחרת ישראל. ביברס נאתכו, קפטן הנבחרת, אף שלח לו רמז לקראת ההחלטה על עתידו ועל המשך דרך באירופה כשאיחל לו "עוד הרבה כאלה". בין המברכים היו גם עומרי כספי, שלום מיכאלשווילי ופאר טסי.

עוד בוואלה!

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן זכו בגביע ההולנדי לאחר 1:2 על אייאקס

לכתבה המלאה

זהבי וילדיו על הדשא, בחגיגות באצטדיון פיליפס

מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט, שעובר לבנפיקה בתום העונה, נראה מאושר בסיום, ואחרי השריקה האחרונה ממש כרע על ברכיו בשמחה. לאייאקס נפסלו שני שערים על נבדלים קטנטנים, היא הייתה קרובה לשוויון אבל נעצרה בקורה, ולדברי המאמן המנצח, "לפעמים צריך גם מזל. לא היה לנו הרבה ממנו העונה, ולעתים רקובות הוא היה נגדנו". שמידט אמר ש"לדעתי הגיע לנו הניצחון, היינו טובים יותר ב-90 דקות. שיחקנו ביום חמישי, והיינו צריכים להילחם ולחזור מפיגור. הראינו אופי, חוסן ואיכות, ושלטנו במשחק".

"אני פשוט גאה, זה לא ייאמן", אמר שמידט, "מה שהקבוצה שלי עשתה פה היום היה לא ייאמן. אני אוהב את השחקנים שלי על מה שהם עשו פה... אתה לא חייב לזכות בכל התארים כדי שתהיה לך עונה מוצלחת... ברור שנרצה לקחת אליפות, אנחנו 4 נקודות מאייאקס, ונרתצה לעקוף אותם בחמשת המחזורים האחרונים. אבל גם במקום השני, זו תהיה עונה מוצלחת עבורי. ואני מתכוון לזה".

קודי גאקפו היה מאושר: "היינו צריכים את זה, וזה מגיע לנו. נלחמנו חזק כל העונה, בליגה ובאירופה ובגביע, וסוף סוף יש לנו תואר.. ירדנו להפסקה בפיגור, ובחדר ההלבשה הרגשנו את זה, הרגשנו שזה אפשרי. ידענו שנוכל לכבוש אם נגביר עליהם את הלחץ, וזה עבד".

ערן זהבי ושחקני פ.ס.וו איינדהובן לאחר הזכייה בגביע. Soccrates Images, GettyImages
ערן זהבי ושחקני פ.ס.וו איינדהובן לאחר הזכייה בגביע/GettyImages, Soccrates Images
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לאחר הזכייה בגביע. Soccrates Images, GettyImages
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לאחר הזכייה בגביע/GettyImages, Soccrates Images
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לאחר הזכייה בגביע. Soccrates Images, GettyImages
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לאחר הזכייה בגביע/GettyImages, Soccrates Images

מנגד, אייאקס זועמת על השיפוט. מעבר לשני השערים שנפסלו לה, הקבוצה מאמסטרדם לא מבינה למה לא קיבלה פנדל ביתרון 0:1. "זה היה 100 אחוז פנדל", אמר טאדיץ' בסיום, וגם המאמן אריק טן האח הסכים: "היינו צריכים לקבל פנדל, היינו צריכים להוביל 0:2 במחצית".

לפני המשחק אייאקס הודיעה שהיא עדיין לא מוותרת על המאמן, שעל פי הדיווחים סיכם במנצ'סטר יונייטד, אבל ההולנדי סירב להתייחס לזה. "הכל, אבל הכל היה נגדנו במשחק הזה", אמר טן האח, "היינו צריכים להתמודד עם יותר מדי מכות. לא קיבלנו פנדל. עשינו 0:2, והשער נפסל. השווינו ל-2:2, והשער נפסל. ואז פגענו בקורה. מתישהו זה היה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully