וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה עשויה לפתוח עם שלושה בלמים בדרבי: "לא נגיע להתבטל"

17.4.2022 / 12:04

אנתוני, והבה וקפילוטו תורגלו במרכז ההגנה של אלישע לוי לקראת מכבי חיפה בחצי גמר הגביע (שלישי, 20:30). "ממן וסרדל יהיו חסרים, אך זה משחק אחד וניתן הכל"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, מתכוון לפתוח עם שלושה בלמים בחצי גמר גביע המדינה (שלישי, 20:30) נגד מכבי חיפה, כך עולה מהתרגולים האחרונים שלו. לפי אותם תרגולים, איזוצ'וקוו אנתוני, בן והבה וניסו קפילוטו יפתחו במרכז ההגנה.

שינוי נוסף הוא חזרתו הצפויה של סקו טורה לעמדת הקישור על חשבונו של גיא משפתי שדווקא הציג יכולת טובה. בחוד יהיו אלה אלן אוזבולט ואלון תורג'מן שיצטרכו להפתיע את היריבה העירונית. מלבד כך, עושה רושם שדודי טויטו יפתח על הספסל כאשר נועם כהן ישחק בעמדת המגן השמאלי ודור מלול יקבל את הקרדיט בהרכב.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. דני מרון
המערך שיפתיע את מכבי חיפה? אלישע לוי/דני מרון

בקבוצה גם נערכים לחצי גמר הגביע בהיבט השיווקי. כידוע, ייערך הפנינג שמכין ארגון האוהדים "הלב האדום" ביחד עם הספונסר צחי נקש לטובת הקהל בתל אביב ביום הדרבי, אבל גם המועדון פועל בגזרה. "המשחק הזה שינה הרבה בתפיסה", אמרו במועדון, "עשינו שיווק מאסיבי ויגיעו אוהדים בכמות גבוהה מאוד. זה חשוב ויהווה גם קרקע לעונה הבאה עבורנו אם זה יהיה מוצלח".

מי שייעדרו מהמשחק יהיו לירן סרדל וחנן ממן הפצועים. "ברור שהם יהיו חסרים לנו מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "אף אחד לא צריך לספר עד כמה האיכויות שלהם גבוהות, אבל גם בלעדיהם לא נגיע כדי להתבטל, זה משחק אחד וניתן הכל כדי לשמח את הקהל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully