וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "מקווה שזו הפעם הראשונה והאחרונה שאני מבקר שחקן שפצעתי"

12.4.2022 / 16:26

קשר הפועל חדרה בפוסט בעקבות הפגיעה בחנן ממן, שלא יחזור לשחק העונה: "מעולם לא פצעתי ולעולם לא אפצע שחקן בכוונה, לא כך חונכתי וזוהי לא דרכי"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

חנן ממן נותח בתחילת השבוע וכבר לא יחזור לשחק עם הפועל חיפה עד תום העונה, ומי שמצא את עצמו בעמדה מאוד לא נעימה הוא הקשר תמיר גלזר, שחקן הפועל חדרה שפגע בממן ללא כוונה ופצע אותו בצורה לא פשוטה בבטנו.

גלזר ספג ביקורות לא פשוטות בימים האחרונים לאור העובדה שפגע בממן ואחרי שספג בפחות משלוש עונות בבוגרים 28 כרטיסים צהובים בלי הרחקה אחת. גלזר פנה לממן למחרת הפגיעה' התנצל בפניו והיום (שלישי) גם הגיע לבקר אותו ולאחר מכן כתב פוסט בנושא.

שחקני הפועל חיפה מבקרים את חנן ממן הפצוע. הפועל חיפה, אתר רשמי
שחקני הפועל חיפה מבקרים את ממן אחרי הניתוח/אתר רשמי, הפועל חיפה

"אני רוצה לשתף אתכם באחד הדברים שעוברים על כדורגלנים ולא חשופים לכולם על כר הדשא", כתב גלזר, "היום ביקרתי את חנן ממן, איש נהדר ושחקן מצוין שנפצע פציעה קשה כתוצאה מתאקל שקרה בינינו במהלך המשחק. ברור שהסיטואציה לא הייתה נעימה לשנינו, אבל אני הוא לא הסיפור כאן. אחד הדברים שקורים בספורט ובפרט בכדורגל זה פציעות.

"מעולם לא חלמתי שאצטרך להגיע לבית חולים לבקר קולגה למקצוע שנפצע כתוצאה מפגיעה ממני. אני מקווה שזו תהיה הפעם הראשונה וגם הפעם האחרונה", המשיך גלזר, "כמו חנן, גם אני מגיע ממשפחה של ספורטאים. מעולם לא פצעתי ולעולם לא אפצע שחקן בכוונה, לא כך חונכתי וזוהי לא דרכי. כמו שכתבתי לחנן לאחר הפציעה והדגשתי בפניו גם היום - אני מתנצל מעומק ליבי ומייחל לחזרה המהירה שלך למגרשים. אוהב אותך חנן, רק בריאות והצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר גלזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully