וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצות יריבות לא חושבות שראסל ווסטברוק שחקן שימושי"

בארה"ב הגדירו את העברתו האפשרית של גארד הלייקרס בטרייד כ"החלפה של בעיה אחת באחרת. אי אפשר לצפות שתקבל תמורה מושלמת"

דני אבדיה בישראל/קובי אליהו

אחרי שפרויקט הכוכבים התרסק והסתיים אפילו בלי הכרטיס לטורניר הפלייאין, לוס אנג'לס לייקרס אוספת את השברים אחרי העונה המשפילה ומביטה הלאה. המאמן פרנק ווגל סיים את דרכו וכעת המטרה הגדולה של הקבוצה מעיר המלאכים היא למצוא קבוצה שתקלוט בטרייד את ראסל ווסטברוק.

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. David Berding, GettyImages
עונת בלהות. ווסטברוק/GettyImages, David Berding

כידוע, מדובר במשימה מאוד מורכבת. הרכז סבל מעונת בלהות בה נתפס כאחד מהאשמים הבולטים במצב של הקבוצה. אמנם נותרה לו רק עונה אחת בחוזה (בהנחה שיממש את אופציית השחקן שלו ולא יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב), אך הוא צפוי להרוויח בה את אחת המשכורות הגבוהות בליגה, שבוודאי לא תואמת את היכולת הנוכחית שלו - 47 מיליון דולר.

בכתבה שפורסמה ב"ל.א. טיימס" התקבלה תמונה עגומה במיוחד בנוגע למצב אליו נקלע הגארד שנבחר תשע פעמים למשחק האולסטאר: "כששולחים שחקן כמו ווסטברוק בטרייד, אי אפשר לצפות שתקבל בחזרה את התמורה המושלמת. מדובר בהעברה של בעיה אחת עבור בעיה אחרת".

"לקבוצות אחרות, ווסטברוק מייצג בעיה של עונה אחת בתקרת השכר ודרך להיפטר מהתחייבויות ארוכות טווח לשחקנים אחרים. חלק מהסקאוטים והמנהלים בליגה לא רואים בו כשחקן שימושי, בעיקר כאשר הוא מתקרב לשכר של 50 מיליון דולר לעונה".

עוד בוואלה!

דונצ'יץ' צפוי להחמיץ את פתיחת הפלייאוף, קרי אמור לחזור

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם ראסל ווסטברוק. Michael Reaves, GettyImages
הלייקרס יצליחו למצוא לו קבוצה? ווסטברוק עם ג'יימס/GettyImages, Michael Reaves

ב"בליצ'ר ריפורט" הוסיפו כי "המניה של ווסטברוק נמצאת בשיא השפל. הוא כבר לא מתאים להיות האופציה מספר אחת בהתקפה, כאשר הוא גם כנראה לא יכול להיות האופציה השנייה בקבוצה עם שאיפות להתקדם בפלייאוף".

בניסיון להגן על הכוכב נכתב כי "להגיד שהוא כבר לא שימושי מרגיש כמו ללכת רחוק מדי והוא עדיין מסוגל לרשום טריפל דאבל בכל משחק נתון", אך גם הם הודו כי "קשה לדמיין שהמועמדות לאליפות יעמדו בתור כדי לצרפו בטרייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully