וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' צפוי להחמיץ את פתיחת הפלייאוף, קרי אמור לחזור

לפי "האתלטיק", הסלובני שנפצע בסיום העונה הסדירה לא ישחק נגד יוטה, בעוד רכז הווריירס יחזור נגד דנבר. ומתי סימונס ישוב?

דני אבדיה בישראל/קובי אליהו

יומיים לפתיחת פלייאוף ה-NBA, שייצא לדרך במוצאי השבת הקרובה, בארצות הברית פורסמו הערב (שבת) חדשות קריטיות לגבי שלושה מהכוכבים הבכירים בליגה. לטענתו של כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה, לוקה דונצ'יץ' צפוי להחמיץ את פתיחת הסדרה בין דאלאס מאבריקס ליוטה ג'אז, בעוד סטפן קרי אמור להיות כשיר למשחק הראשון של גולדן סטייט ווריירס מול דנבר נאגטס, ובנוסף בן סימונס מתכנן לערוך הופעת בכורה בברוקלין נטס במהלך הסדרה נגד בוסטון סלטיקס.

דונצ'יץ', ששותף במשחק האחרון של העונה הסדירה למרות שדאלאס כבר הבטיחה את המקום הרביעי במערב, מתח את שריר התאומים נגד סן אנטוניו ומשך ההיעדרות המדויק עדיין לא ידוע, אך לפי הדיווח הסלובני לא יהיה כשיר לערב הפתיחה של הסיבוב הראשון (שבת, 20:00).

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ' אחרי פציעה. Tim Heitman, GettyImages
בשורה כואבת למאבס. דונצ'יץ'/GettyImages, Tim Heitman

קרי, כזכור, נפגע בקרסול אחרי מהלך אגרסיבי של שחקן בוסטון מרכוס סמארט. תחילה הודיעו הווריירס כי הוא בחוץ "עד הודעה חדשה", בהמשך עלו הערכות שהוא יחסר לגולדן סטייט כשלושה שבועות, וכעת צ'ראניה טוען כי אם הצלף בן ה-34 ישלים אימון מלא היום, בלילה שבין שבת לראשון (3:30) הוא ישתתף במשחק נגד דנבר.

עוד בוואלה!

"דני אבדיה הוא מ'הפועלים השחורים' שקבוצות מנצחות צריכות"

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט, סטף קרי. Lachlan Cunningham, GettyImages
חוזר בזמן לפלייאוף. קרי/GettyImages, Lachlan Cunningham

באשר לסימונס, כידוע, הרכז האוסטרלי לא שיחק במשך כל העונה ועדיין לא עלה על הפרקט כשחקן ברוקלין, כאשר לחלודה הרבה שצבר בעקבות ה"מרד" שלו לפני הטרייד שהוציא אותו מפילדלפיה, התווספו גם מספר בעיות פיזיות. לדבריו של צ'ראניה, סימונס צפוי להצטרף לנטס איפשהו בין משחקים 4 ו-6 מול בוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully