וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "בנו משהו מטורף ביפו. שמח להיות חלק מההיסטוריה"

אחרי חגיגות העלייה, כוכב יפו סיפר בתכנית הספורט של 103FM על התחושות, ההבדלים בין ליגה א' לליגת העל והעתיד האישי

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 13.4/ספורט1

מכבי קביליו יפו חגגה אתמול (רביעי) את עלייתה לליגה הלאומית אחרי 12 שנים לא פשוטות בליגה א' ו-23 שנים אחרי פירוק המועדון בליגת המשנה. ערן לוי היה מכוכבי העלייה היפואית והערב אמר לתכנית הספורט של 103FM: "זו פעם רביעית שאני עולה ליגה. זו עלייה מרגשת ומיוחדת, עם אוהדים שחיים את המועדון. שמח שזה קרה למועדון הזה ולקבוצה הזו, הלוואי וזה יספיק לתקוע יתד בליגה הלאומית לפחות".

ערן לוי מכבי קביליו יפו. אודי ציטיאט
התחבר למועדון. ערן לוי/אודי ציטיאט

על המשך דרכו במועדון אמר: "אני לא יודע שום דבר, מן הסתם הסתיים לי החוזה ובאמצע עברתי פציעה. אני עוד מעט בן 37 וצריך להיות ריאלי - להיות עוד פעם שנה בחוץ זה לא פשוט. הייתי חייב לחזור, עשיתי הכול לחזור מהר ומוקדם, אפילו רק לשבת בספסל, וככה זה קרה לפני חמישה משחקים. לגבי הישארות ביפו אני עוד לא יודע, גם לא דיברו אותי. ההתרגשות בשיאה. שבוע הבא אני ממשיך עם הפיזיותרפיה כי חזרתי מוקדם. לאט לאט נכין את עצמנו נפשית, נרוקן מצברים ונמלא מחדש - איפה שנהיה, נעשה את מה שצריך לעשות על הצד הכי טוב שיש".

עוד בוואלה!

חזרה לציביליזציה: מאחורי עלייתה של מכבי יפו לליגה הלאומית

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון עם ערן לוי

על החיים בליגה א' אמר: "זה לא פשוט, אבל זה לא מתחיל מהכדורגל עצמו כמו דווקא מכל מה שמסביב, בגלל זה אנחנו בליגת העל המפונקים, אבל זה קובע המון. מבחינה מקצועית, אין ספק שהם שחקנים של ליגה ראשונה לכל דבר. המגרשים, המדשאות, הרבה סינטטי - זה קשה מאוד, וזה מה שכואב לי על הצעירים. זה לא קביליו יפו, זה כל המועדונים בליגה השלישית, אבל אין ספק שהם יכולים לצאת. נכון שהם צריכים לעבור בדרך לא דרך וזה מאוד קשה".

לוי המשיך: "שחקנים צריכים לתת מעצמם. אתה לא יכול לרצות להיות בקבוצות הכי טובות בישראל או בליגה הלאומית, להיות בליגה א' ולעשות מה שאתה רוצה. אני לא דוגל בדרך הזו, גדלתי במכבי חיפה. אתה לא יכול לבוא להתאמן ביום רביעי, חמישי ובשבת להיות כוכב. הצעירים האלו צריכים לתת קצת יותר מעצמם,אבל הם גם צריכים לקבל יותר. זה לא שהבעלים לא רוצים, אבל המתקנים, הגישה, ההתנהלות, הכדורים, הלבוש והכול - זה קשה. יכול להיות שבגלל ששנה הבאה ליגה א' תהיה חלק משלושת הליגות המקצועניות ותכנס לבקרה, אולי היחס יהיה שונה ואולי יהיו מתקנים".

על העלייה של יפו אמר: "זה מועדון מאוד יפה עם צבע גדול וקהל מדהים בליגה א', אבל השנה הזו התחלנו מההתחלה ביפו ואני שמח על מה שעשינו. קביליו יפו זה שם דבר, זו קבוצה וזה צבע. זכיתי, עברתי קבוצות גדולות. אני שמח להיות חלק מהיסטוריה, זה היסטוריה לכל דבר. אין שמח ומתרגש ממני. מההתחלה בנו פה משהו מטורף והביאו אנשים מיוחדים, ואני שמח שהשגנו את המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully