וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנים בליגה א': מכבי יפו עלתה לליגה הלאומית

דובב גבאי כבש צמד ב-0:2 על מכבי יבנה, המועדון שפורק ב-1999 והוקם מחדש על ידי האוהדים עשה היסטוריה וחגג ברמלה עלייה לליגת המשנה

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 13.4/ספורט1

23 שנה אחרי שירדה מהליגה הבכירה ואז פורקה אחרי מחזור אחד בליגת המשנה, מכבי יפו חזרה היום (רביעי) לליגת המשנה בישראל - הליגה הלאומית. הקבוצה שהוקמה מחדש על ידי אוהדיה ב-2008 ומשחקת מאז 2010 בליגה א' דרום, גברה היום ברמלה על מכבי יבנה בתוצאה 0:2 מצמד של דובב גבאי, חגגה את עלייתה והותירה את הפועל כפר שלם שמשון כפר קאסם להיאבק על המקום במשחקי המבחן מול קבוצה מהליגה הלאומית. בתחתית ליגה א' דרום, הפועל אזור ירדה לליגה ב' ובמבחנים על הישארות תשתתף מ.ס. עירוני כסייפה. בליגה א' צפון, הפועל מגדל העמק תתמודד במשחקי המבחן על ההישארות.

דובב גבאי, ערן לוי, שחקני מכבי יפו. אודי ציטיאט
בעונה הבאה בליגה הלאומית. דובב גבאי וערן לוי חוגגים/אודי ציטיאט

מכבי יפו - מכבי יבנה 0:2

מכבי יפו הגיעה למחזור הסיום בליגה א' דרום כשהיא מקדימה בשתי נקודות את הפועל כפר שלם ושמשון כפר קאסם, משמע שניצחון והחבורה בהדרכת איציק ברוך בליגה הלאומית. זה לא היה פשוט לערן לוי, דובב גבאי ושחקני יפו, הלחץ עשה את שלו בדקה ה-13 כשגבאי לא הצליח להבקיע בכדור עונשין מ-11 מטר, אבל הוא כיפר על כך כשניצל שגיאה בהגנה בדקה ה-34 וקבע 0:1, הכפיל את היתרון בדקה ה-78 ונתן את האות לחגיגות של היפואים ברמלה.

מי שמיהר לברך את יפו על העלייה היה יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "ערב חג הפסח הבא עלינו לטובה, מסיימת מכבי קביליו יפו מסע ארוך עם העפלה מרגשת לליגה הלאומית. ברכות לכל מי שעשו לטובת ההישג המקצועי ומעל לכל לאוהדים הנאמנים שלא אמרו נואש לרגע ושימרו מועדון מרכזי בעבר של הכדורגל שלנו, בהווה ובוודאי בעתיד".

גם יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון בירך: "אני מבקש לברך את קבוצות מכבי יפו קביליו ועירוני טבריה על העפלתן לליגה הלאומית. הדרך הספורטיבית הארוכה שעברו המועדונים האלה הסתיימה עם הצטרפותם לליגות המקצועניות. אני בטוח שהם יוסיפו צבע ועניין לליגה הזאת ומאחל להם הצלחה בעונה הבאה בליגה הלאומית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי מכבי יפו חוגגים עלייה לליגה הלאומית. אודי ציטיאט
חגיגה גדולה ברמלה של אוהדי מכבי יפו/אודי ציטיאט

הפועל כפר שלם - מכבי עירוני אשדוד 0:8

מי שקיוותה למעידה של יפו וסיימה במקום השני בסופו של דבר היא הפועל כפר שלם, שדרסה 0:8 את מכבי עירוני אשדוד. אוהד קדוסי (צמד), אלי אלבז, סהר ברמי, עומר שירזי, אדג'יי הייפורד, עודד בירו ואבי פרטוש כבשו לזכות הכתומים. אשדוד גם כך נותרה מחוץ למשחקי הפלייאוף ובסיום ראשי הקבוצה התנצלו בפני הקהל בעקבות השמינייה: "עבורנו זהו יום שחור שמכתים את המועדון ואת הסיבוב השני הנהדר שעשינו. לא מקבלים בשום פנים ואפן הפסד שכזה במשחק קריטי", נכתב בין השאר.

שמשון כפר קאסם - עירוני כסייפה 2:3

קבוצה נוספת שקיוותה למעידה של יפו (ושל כפר שלם) היא כפר קאסם של יובל נעים, שעשתה את המוטל עליה מול כסייפה - שבעקבות ההפסד תשחק במבחנים על ההישארות. כפר קאסם ידעה שאם יפו תמעד היא תוכל להעפיל ללאומית או לפחות להתמודד מול מי שתהיה מולה בשוויון נקודות על ההעפלה, אבל בסופו של יום נותרה במקום השלישי ותתחרה בפלייאוף. כסייפה הייתה שורדת אם הייתה מנצחת, אבל גם היא נותרה במקומה ה-14.

עוד היום במחזור סיום העונה בליגה א', מי שירדה סופית לליגה ב' היא הפועל אזור, על אף שסיימה ב-3:3 ביתי בקרב התחתית נגד מכבי הרצליה שהבטיחה הישארות. יחד עם אזור ירדו ממחוז דרום גם בית"ר נורדיה, בני לוד והפועל אשקלון.

במחוז צפון, הפועל מגדל העמק הפסידה 3:0 להפועל הרצליה ותתמודד במשחקי המבחן, משמע שהפועל כאוכב נשארה אחרי שסיימה ב-3:3 נגד עירוני בקה אל גרבייה. לליגה ב' כבר ירדו הפועל בני פרדיס, הפועל בני ערערה, הפועל איכסל והפועל רובי שפירא חיפה וכידוע את העלייה הבטיחה עירוני טבריה לפני מספר שבועות. מ.ס. טירה, צעירי טייבה, הפועל הרצליה והפועל בועיינה יתמודדו במשחקי העלייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully