וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ביקרה את משפחתו של תומר מורד ז"ל

14.4.2022 / 17:51

האדומים הגיעו לנחם את משפחתו של אוהד הקבוצה שנרצח בפיגוע הירי בתל אביב, העניקו להם מנויים לשער 5 ותמונה עם רגעים עוצמתיים מהשבוע האחרון

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 2:2/ספורט1

בעיצומן של ההכנות למפגש מול מכבי נתניה בשני הקרוב, הפועל תל אביב הקדישה היום (חמישי) את שעות הצהריים כדי להגיע לכפר סבא ולנחם את משפחתו של אוהד הקבוצה, תומר מורד ז"ל, שנרצח בחמישי שעבר בפיגוע הירי בתל אביב.

הפועל תל אביב עם משפחתו של תומר מורד ז"ל. הפועל תל אביב, אתר רשמי
זוכרים את אוהד שנרצח. הפועל תל אביב עם משפחתו של תומר מורד ז"ל/אתר רשמי, הפועל תל אביב
התמונה שהעניקה הפועל תל אביב למשפחתו של תומר מורד ז"ל. הפועל תל אביב, אתר רשמי
לא רק מנויים לשער 5. התמונה שהעניקה הפועל תל אביב למשפחתו של מורד ז"ל/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מטעם המועדון הגיעו לביתו של מורד הבעלים שרון ניסנוב ובועז תושב, המנכ"לית אודליה פרידמן, המאמן קובי רפואה ועוזרו סלים טועמה, הדובר ארז נעמן וגם שחקני הקבוצה דן איינבינדר, שי אליאס, עידן ורד, שלומי אזולאי, יואב תומר ויגאל בקר.

הקפטן דן איינבינדר העניק למשפחה תמונה ובה רגעים עוצמתיים מהשבוע האחרון. כזכור, אוהדים רבים של הקבוצה הגיעו להלוויה כדי ללוות את חברם ליציע בדרכו האחרונה ואף ארגנו הסעה מבית העלמין לאצטדיון טרנר, שם פגשה הקבוצה באותו הערב את הפועל באר שבע.

ניסנוב אמר כי לכל בני המשפחה יוענקו מנויים מהמועדון לשער 5 בעונה הבאה, במקום שבו תומר היה יושב תמיד. כמו כן, במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה תגיע משפחת מורד לאצטדיון בלומפילד לטקס מיוחד שייערך לפני שריקת הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully