וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות ההגינות לעידן ורד: "דאג למען ילדים רעבים וחיזק רבים הסובלים מדיכאון"

שחקן הפועל תל אביב יזכה לכבוד מטעם ארגון "החלוץ" שיערוך טורניר לקבוצות ילדים: "כשנתקפתי בחרדה לא שיתפתי אף אחד כי לא הבנתי שאני עובר משהו ושיש לו הגדרה - הכי חשוב לא להתבייש"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 11.4/ספורט1

טורניר לקבוצות ילדים הפעילות במסגרת ארגון "החלוץ - חינוך דרך ספורט" לקידום ההגינות בספורט וקריאה ליצירת חברה ישראלית שוויונית, צודקת ומשותפת יתקיים מחר (שלישי) במתחם המושבה בפתח תקווה. בסיום הטורניר יוענק "אות ההגינות" לקשר הפועל תל אביב עידן ורד כאות הוקרה והערכה לפועלו למען החברה בכלל והילדים בפרט. בנוסף, המשחקים יוקדשו לזכרם של הנרצחים בפיגועים בחודש האחרון.

"עידן הוא סמל לאנושיות, הגינות ופעילות למען הזולת בדגש על ילדים ונערים מאוכלוסיות מוחלשות. ורד יצא נחרצות נגד הפסקת מפעל ההזנה וקידם חלוקה ללמעלה מ 300,000 ילדים שלא קיבלו ארוחה חמה בזמן הקורונה" אמר עומר ליבנת מייסד ומוביל ארגון החלוץ.

בנוסף, מציינים ב'חלוץ' המתמחים בספורט חברתי לילדים ונוער, כי הפרויקט השנתי לקידום סובלנות ושוויון בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית וורד העצים וחיזק קבוצות נוספות בחברה כשהצהיר כי גם הוא סובל מהתקפי חרדה, אז אמר ורד: "שנה וחצי סחבתי את זה בתוכי. נתקפתי בחרדה ב־2017 ושלושה חודשים לא עצרתי לבדוק מה זה. לא שיתפתי אף אחד כי לא הבנתי שאני עובר משהו ושיש לו הגדרה" אך כשהפנים את המצב החל טיפול פסיכולוגי וקרא לציבור: הכי חשוב לא להתבייש.

שחקן הפועל תל אביב עידן ורד. אריאל שלום
"הכי חשוב לא להתבייש". עידן ורד/אריאל שלום

בארגון החלוץ מבית תנועת דרור ישראל מפעילים מסגרות רבות בפעילות ספורט מגוונת בכל רחבי הארץ עם אלפי ילדים ובני נוער כאשר הדגש הינו לעודד ולקדם חינוך לתרבות ספורט הוגנת ושוויונית תוך הקפדה על ערכים של הוגנות ליצירת חברה מכבדת, הוגנת ומחבקת המחברת בין אנשים ומחזקת את הקהילה".

כזכור בשיא תקופת הקורונה הצהיר ורד כי "לאחרונה הפכתי לאבא ונושא התזונה והמזון נכנס למודעות שלי מאז שהוא נולד, חשבתי מה יקרה אם חס וחלילה לא יהיה לו אוכל יום אחד? מבחינתי, מדובר בנושא כואב כי לכל אחד מגיע אוכל. זה הבסיס. אי אפשר בלי תזונה, והדבר נכון גם למי שצריך ללמוד בכיתה או בזום במשך שעות. ואם מאות אלפי ילדים נשארים בלי אוכל, זה מקומם. נדרש כאן שינוי. הדאגה הזאת לילדים גדולה יותר מכל גול או ניצחון".

"אות ההגינות", הינו אירוע שנתי של ארגון 'החלוץ' להערכה והוקרה של ספורטאים המובילים מהלכים חברתיים מקדמי חינוך, הוגנת ושוויונית ליצירת חברה מכבדת, הוגנת ומחבקת המחברת בין אנשים ומחזקת את הקהילה. וועדה מקצועית בוחנת את המועמדים השונים ובוחרת את הספורטאי שתרם את התרומה המשמעותית ביותר לקידום חברה צודקת, סובלנית ושוויונית.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן ורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully