וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשת בית"ר ירושלים לחלט שלושה מיליון שקלים מכספי חוגג

14.4.2022 / 16:22

ראשי המועדון לא היו אופטימיים לפני הדיון בבית משפט השלום בראשל"צ ומאמינים כי גם במצב הקיים יסתדרו עם משכורות אפריל ומאי. קריאף: "במקצוע הזה, במיוחד בבית"ר, יש 80 אחוז סבל ו-20 אחוז הנאה"

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים מרגישים שאפשר קצת לחייך השבוע לאחר הניצחון בנוף הגליל והבריחה מהתחתית. יחד עם זאת, בעוד 9 ימים יתקיים הדרבי הירושלמי, משחק שמצד אחד יכול להבטיח את ההישארות, ומצד שני יכול לסבך את הקבוצה בקרבות התחתית עד סיום העונה.

בקבוצה קיוו לקבל היום (חמישי) חדשות טובות לפני החג כאשר נערך בבית משפט השלום בראשון לציון הדיון בנוגע לבקשת המועדון לחלט 3 מיליון שקל מכספיו של משה חוגג שניתנו כערבות לבקרת התקציבים. לצערם של ראשי המועדון, שופט בית משפט השלום בראשון לציון, ארז מלמד, דחה את בקשת בית"ר לחלט שלושה מיליון שקלים מכספיו של חוגג עבור העונה הנוכחית.

עם זאת, בבית"ר מאמינים כי יצליחו להסתדר עם משכורות אפריל וככל הנראה גם עם משכורות מאי. בבית"ר לא היו אופטימיים גם לפני הדיון, אך ניסו לשנות את הגזירה.הסכום אמור לסייע בתשלום משכורות עבור החודשים אפריל עד יוני ועל כן עבור המועדון מדובר בסכום משמעותי, משום שהקופה ריקה והכסף אמור לשמש גם לתפעול שוטף של המועדון בחודשים הבאים, כולל של מחלקת הנוער.

משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר עדיין משוועת לכסף. חוגג/דני מרון

ובחזרה לקבוצה. היום הקשר דן עזריה דיבר על הנינוחות של השחקנים בימים אלה: "אין אווירת אופוריה, אולי זה נראה כך באווירת החג שאנחנו טיפה משוחררים, אבל אנחנו מרוכזים בליגה. ביום ראשון נחזור לאימונים לקראת המשחק הכי חשוב של העונה, וגם אחר כך נמשיך להיראות טוב ולעשות תוצאות".

על האווירה בקבוצה ומעמדו האישי שהולך ומשתפר: "יש אווירה מאוד טובה במועדון, גם הניצחונות עוזרים ליצור אווירה טובה בחדר ההלבשה. יש לי כאן מעטפת של מאמנים אישיים - מאמן טכניקה שאני עובד איתו, מאמן כוח, מאמן מנטלי. המשכתי לעבוד איתם גם בתקופות הקשות כדי להיות מוכן לרגע הזה. במצבים כאלה יש חשש גדול לקריירה, יש פחד שהיא תדעך, יש מחשבות פחות טובות, אבל ברוך השם הצלחתי לצאת מהתקופה הזאת".

שחקני בית"ר ירושלם, ג'וסואה מחיאס, אוראל דגני, דן עזריה, חלאופילו פלייטר, אופיר קריאף. מאור אלקסלסי
קריאף על עזריה: "אנחנו נושמים לרווחה, והרבה בזכותו"/מאור אלקסלסי

הקפטן אופיר קריאף החמיא לעזריה, אחת מתגליות העונה. "לא הכרתי אותו לפני שהוא הצטרף אלינו, אבל אני לומד להכיר ולהעריך אותו. עכשיו שיש לנו אוויר לנשימה, אפשר להגיד שזה הרבה בזכותו".

קריאף סובל מפציעה טורדנית בשבועות האחרונים ואמור לעבור ניתוח, אבל מנסה לדחות עד אחרי הדרבי."ביום שני אני איפגש עם המנתח, אבקש עוד כמה ימים למשוך את זה. בעזרת השם ננצח את הדרבי, ונצא לטפל בגוף".

על עתיד המועדון אמר קריאף: "זה מדאיג, אבל עם כל מה שעברנו השנה, סוף סוף יש שבועיים-שלושה לא לחשוב על כל השחור שיכול להיות בשנה הבאה. ברור שעוברות מחשבות ויש שחקנים עם חוזים שלא יודעים מה יהיה איתם. אני מאמין שבכל מצב אישאר כאן, לא משנה לאן המועדון יילך, אבל עדיין יש כאן שחקנים שצריכים לדאוג לעתיד ולקריירה שלהם ונקווה שיהיה טוב. במקצוע הזה ובעיקר בבית"ר זה 80 אחוז סבל ו-20 אחוז נחת, עכשיו יש כמה ימים של קצת נחת, אז אני משתדל ליהנות מזה".

לאחר אימון הבוקר יצאו שחקני בית"ר לחופש עד ליום ראשון, אז יחלו ההכנות לדרבי הירושלמי. אוהדי בית"ר יישבו ביציע הדרומי, כאשר במקרה ש-9000 הכרטיסים ליציע יימכרו, תפתח הפועל ירושלים גם את היציע המערבי לאוהדי היריבה העירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully