וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה עקץ: "מעכשיו מתרכזים במשחק נגד קטמון"

13.4.2022 / 14:30

יו"ר בית"ר ירושלים בהרמת הכוסית לכבוד פסח: "אבוקסיס הרים את הקבוצה לרמה אחרת לגמרי. גם אם השכר קוצץ. תקבלו אותו בעונה הבאה"

בית"ר ירושלים קיימה היום (רביעי) את הרמת הכוסית המסורתית לכבוד חג הפסח בבית וגן. מי שלא נכח הוא הבעלים משה חוגג, שמעוניין למכור את המועדון. על הסעודה היה אמון הגריל שף של הקבוצה, אסף סבח.

היו"ר אלי אוחנה נאם בפני השחקנים ואמר: "מתחילת השנה לא היה לנו כזה שבוע רגוע וכיפי, אנחנו יוצאים לליל הסדר עם חיוך גדול. כל הכבוד לכולם, היינו בתקופה קשה והרמנו את עצמנו עם המנהיגות של יוסי אבוקסיס שהרים את הקבוצה לרמה אחרת לגמרי. אנחנו במצב מצוין בטבלה אבל עדיין בתוך הקלחת, יש לנו עוד משחק עונה אחד, דרבי, זה חשוב ויוקרתי. עם כל המחמאות והתחושה המצוינת, יש לנו עוד משחק אחד שאם ננצח יהיה לנו חודש כיף לבוא לכל משחק ולכל אימון. אתם זוכרים מה עברנו בדצמבר,ינואר ופברואר. גם אם השכר קוצץ, אתם תקבלו אותו בעונה הבאה. עשינו הכל כדי לא ללכת לפירוק, אבל איציק יונגר עבד קשה מאחורי הקלעים, אנחנו עובדים בשקט. מעכשיו מתרכזים רק במשחק מול קטמון".

שחקני בית"ר ירושלם, ג'וסואה מחיאס, אוראל דגני, דן עזריה, חלאופילו פלייטר, אופיר קריאף. מאור אלקסלסי
פסח שמח. שחקני בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

הנאמן יצחק יונגר אמר: "אנחנו שמחים שיש לנו הזדמנות לשמוח השנה, עברנו דברים לא פשוטים. אתם תתעסקו בלנצח ואנחנו נישאר לעמוד בהתחייבות שלנו, אנחנו משתדלים ומאמינים שנצליח. אני מאמין שבית"ר תצליח ונצא לדרך חדשה. בסופו של דבר אני מאמין שגם ברמה הכלכלית, מעבר לכל מה שקשור לנושא המקצועי, אני בטוח שנצא בזמן הקרוב לדרך חדשה ואולי נוכל לשחזר את ההישגים מהעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully