וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למכבי תל אביב אין ממה לפחד": אסיפה קשה ועצבים בריאל לפני הפלייאוף

הבלאנקוס ספגו עוד השפלה לקראת פלייאוף היורוליג, לאסו ויוי נראו נסערים, ובספרד בטוחים שיחסי הכוחות שווים: "זאת ריאל הכי גרועה שראינו שנים, היא בצניחה חופשית"

ריאל מדריד מפסידה 79:67 בבילבאו לפני מכבי תל אביב/ספורט1

בספרד בטוחים: סדרת הפלייאוף בין ריאל מדריד למכבי תל אביב תהיה פתוחה לחלוטין, למרות הפערים שהיו בין הקבוצות ברוב שלבי העונה. בניגוד מוחלט לצהובים שיגיעו לסדרה עם מומנטום חיובי מאוד ורצף של שישה ניצחונות ביורוליג, הבלאנקוס נמצאים בעיצומו של משבר עמוק, ויציגו סגל קצר וחסר.

אתמול (רביעי) בשעה שמכבי תל אביב גברה על פנרבחצ'ה, ריאל ספגה הפסד ליגה תשיעי העונה, 79:67 בבילבאו, במשחק שהעמיק את המשבר. פאבלו לאסו ששיחרר מהקבוצה את טריי תומפקינס ותומא הרטל בעקבות עבירות משמעת, דבק בניסיונות שלו למצוא פתרונות יצירתיים לדלילות בעמדת הרכז, ובמשך דקות רבות שם את עול ניהול המשחק על הפורוורד אלברטו אבאלדה.

כך או כך, הניסיון שוב לא צלח והבלאנקוס הציגו יכולת התקפית חלשה למדי. לאסו נראה עצבני בדקות הסיום ותועד רוטן על הספסל, כשהוא מפסיד למי שמוזכר כמועמד להחליף אותו בתפקיד, מאמן בילבאו אלכס מומברו. סרחי יוי שהיה מנקודות האור של הקבוצה סירב ללחוץ את ידיהם של שחקני היריבה.

פאבלו לאסו, מאמן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
עוד הפסד, הפעם למועמד להחליף אותו. לאסו/GettyImages, Sonia Canada

"אנחנו עושים המון טעויות במהלך משחקים, ומענישים אותנו פעם אחר פעם. אפשר לעשות שגיאות מפעם לפעם, אבל לא בתדירות כזו", אמר לאסו הכעוס בסיום. "אנחנו חייבים להבין שעלינו להשתפר. אם לא מבין את זה, מצבנו יהיה רע מאוד".

לאסו התייצב למסיבת העיתונאים באיחור ניכר, והודה שזה קרה בגלל אסיפה קבוצתית שהתארכה הרבה מעל הרגיל, בה נאמרו מילים קשות. "המחויבות שלי בתור מאמן היא להסתכל קדימה. השחקנים צריכים להרגיש הכי מבואסים, אבל ברור שגם אני מבואס, ורוצה לגרום להם להרגיש את אותו דבר. בכל פעם שאני מפסיד, אני מודאג. אם הייתי בטוח שהכל בסדר, הייתי מצהיר שאנחנו רחוקים חמישה ניצחונות בלבד מזכייה ביורוליג. אבל זה לא המצב. אני רוצה שהקבוצה שלי תגיע למקסימום שלה".

בתקשורת הספרדית מבינים שמכבי תל אביב תגיע ללא חשש לשני המשחקים הראשונים בסדרה, שייערכו במדריד. "מכבי תל אביב ניצחה את פנרבחצ'ה, כי ידעה שאין לה שום סיבה לחשוש", הסבירו ב"אס". "זאת ריאל מדריד הכי גרועה בעידן פאבלו לאסו, הכי גרועה שראינו במשך שנים. הקבוצה נמצאת בצניחה חופשית, ונראה שהכל פתוח לקראת הפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully